EN

تقدیر فرمانده ارشد ارتش در استان از شهرداری بیرجند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری، ارشد نظامی آجا در استان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 با اهداء لوح تقدیر به پاس حمایت و همراهی با مجموعه ارتش، از دکتر بهترین شهردار بیرجند و جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری تقدیر نمود.

🔸در جلسه ای که با حضور جمعی از فرماندهان و پرسنل آجا در استان و مدیران شهرداری برگزار شد، دکتر بهترین اظهار داشت: ارتش به عنوان نخستین بازوی توانمند نظامی انقلاب در جهت تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران، تلاش‏های خستگی‏ ناپذیر و مستمری را با فداکاری و ایثار و در ابعاد مختلف آغاز کرد.

🔸شهردار بیرجند با اشاره تعامل بین ارتش و شهرداری اذعان داشت: در سایه تعامل و تفاهم ارتش و شهرداری در سال گذشته و امسال بسیار بدخواهی ها و بدگمانی ها خنثی شد.

🔸دکتر بهترین با بیان اینکه وجه مشترک نیروهای مسلح و در راس آنان ارتش با شهرداری خدمت به مردم می باشد تصریح نمود: قطعا وظایف شهرداری و ارتش مشترک نیست اما هدفمان مشترک است و در سایه این اهداف مشترک، امنیت، رفاه و نشاط اجتماعی را به شهروندان هدیه می دهیم.

🔸شهردار بیرجند با اشاره به جایگاه رفیع ارتش گفت: بنده به عنوان خادم مردم بیرجند از تلاش کلیه فرماندهان مقتدر و پرسنل سلحشور و جان بر کف ارتش مستقر در استان خراسان جنوبی در جهت تحقق آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکر و قدردانی می نمایم.

🔸دکتر بهترین عنوان نمود: در مناسبت روز ارتش با تمام قوا وارد میدان شدیم و در سه جلسه باشکوه ارتش، شهرداری توانست سهم خود را به عنوان نماینده مردم و نهاد عمومی غیر دولتی ایفا کند و توان خود را در طبق اخلاص گذاشت.

🔹فرماندهان ارتش نیز از تعامل و همکاری شهرداری بیرجند در دوره مدیریت فعلی تشکر نموده و اظهار امیدواری نمودند با همکاری یکدیگر بتوانیم گام چشمگیری در جهت رفع مشکلات شهروندان برداریم.
و همچنین از مشارکت چشمگیر شهرداری با مجموعه ارشد نظامی آجا در استان خراسان جنوبی در کلیه مراسمات هفته ارتش که با رعایت حفظ ارزشهای دینی، وجدان کاری، انضباط اداری و اجتماعی، مهارت و تخصص همراه بوده است تقدیر و تشکر نمودند.

🔸در پایان جلسه طرفین بر همکاری و تعامل دوطرفه بیش ازپیش تاکید نمودند.