EN

جلسه شورای توسعه مدیریت شهرداری بیرجند برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ جلسه شورای توسعه مدیریت شهرداری با حضور شهردار بیرجند، مدیران شهرداری و نمایندگان سازمان مدیریت مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار گردید.

🔻دکتر مهدی بهترین شهردار بیرجند در ابتدای این جلسه گفت: قطعا شورای توسعه مدیریت در جهت احصاء، شناسایی و حل مشکلات اداری که در نهایت ثمره آن را مردم خواهند چشید تشکیل و ادامه پیدا می کند.

🔻شهردار بیرجند با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری انظباط مالی و اداری را شروع نموده ایم اظهار داشت: با تاکید بر انظباط مالی و اداری به صورت علمی و آکادمیک مراحل را پشت سر می گذاریم.

🔻دکتر بهترین با اشاره به اهداف ساختار و فناوری های مدیریتی افزود: توسعه دولت الکترونیک و بهره گیری از فناوری های نوین، سلامت اداری و توسعه نیروی انسانی، صیانت از حقوق شهروندان و ارزیابی و بهره وری توسعه از مهمترین اهداف ساختار و فناوری های مدیریتی است که در نهایت به نتایج راهبردی ختم خواهد شد.

🔻شهردار بیرجند تاکید کرد: با توجه به 400 وظیفه سازمانی شهرداری از قبل تولد تا بعد مرگ، امنیت و سلامت روانی شهروندان مهمترین اولویت مدیریت شهری است.
به گفته وی توسعه دولت الکترونیک که دولت مردمی سیزدهم نیز بر آن همت گذارده است را از حدود یکسال پیش در شهرداری بیرجند آغاز کرده ایم.

🔻وی در پایان اذعان داشت: در صورت یکپارچه سازی سامانه های دولتی دسترسی راحت تری برای مردم ایجاد خواهد شد لذا شهرداری بیرجند در این راستا با شرکت مخابرات جهت ایجاد و توسعه فیبر نوری در سطح شهر تفاهم نامه ای منعقد نموده است.

🔻در ادامه این جلسه پیرامون شهر هوشمند (هوشمند سازی شهرسازی و برون سپاری)، توسعه سرمایه انسانی، صیانت از حقوق شهروندی، ارزیابی عملکرد و بهره وری و استقلال بحث و تبادل نظر شد.

🔻لازم به ذکر است این جلسه با محوریت بررسی برنامه عملیاتی شهر و شهرداری، بررسی اقدامات شهرداری در تبدیل وضعیت وضعیت ایثارگران، بررسی اقدامات شهرداری بیرجند در ثبت اطلاعات کارگران در سامانه پاکنا و بررسی مشکلات ثبت اطلاعات در سامانه ملی ساختار تشکیل گردید.