EN

سرپرست شهرداری بیرجند: پیگیر انتقال اسناد اراضی پادگان به شهرداری هستیم

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس علی عدل در دیدار مدیر کل راه و شهرسازی اظهار داشت: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر بیرجند در تلاش است با بهره گیری از همه ی ظرفیت ها و پتانسیل ها زمینه ایجاد شهر مطلوب را فراهم آورد.
سرپرست شهرداری به نقش محوری راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: با اقدامات مشترک می توان نیازهای حوزه شهری را شناسایی کرد و آن را به شهروندان بیرجندی هدیه داد.
وی به پروژه باغ مفاخر، میدان اجتماعات و اراضی پادگان اشاره کرد و افزود: در پروژه باغ مفاخر با توجه به مشکلات موجود تمام سعی ما بر مرتفع نمودن مشکلات از جمله انتقال اسناد به شهرداری با مساعدت اداره راه و شهرسازی مرکز استان می باشد.
عدل در ادامه با اشاره اجرای ورودی جدید مهرشهر ادامه داد: اجرای ورودی جدید مهرشهر و عملیات اجرایی آرامستان جدید از خواسته های به حق شهروندان می باشد که با پیگیری های انجام شده و مساعدت راه و شهرسازی عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد گردید.
از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه زمین های مورد اختلاف و انتقال قدر السهم شهرداری از املاک راه و شهرسازی مانند املاک مسکن ملی است که مقدمات آن در دیدار با داعی فراهم شد.

لازم به ذکر است در این دیدار موانع پیش روی برنامه های مدیریت شهری و مباحث فی مابین دو دستگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.