EN

شهردار بیرجند: برنامه ریزی کمیته زیباسازی در راستای رفع نازیبایی های شهری

کمیته زیباسازی شهرداری با حضور شهردار ، اعضاء شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ؛ شهردار بیرجند در جلسه کمیته زیباسازی تصریح کرد : این کمیته می بایست با شناسایی مسائل مربوط به نازیبایی معابر شهر در راستای برطرف کردن آن‌ها و ارائه راهکار‌هایی برای زیبا سازی منظر شهری با برنامه ریزی‌هایی لازم گام بردارد.
دکتر بهترین با بیان اینکه در راستای رضایت و خواست شهروندان برای داشتن شهری زیبا و تمیز گام بر می داریم خاطر نشان کرد: حفظ سیمای بصری به لحاظ اهمیت فراوان و اصلاح و بهبود مبلمان شهری یکی از عوامل مهم در کسب رضایت شهروندان بوده و ما در راستای درخواست و رضایت شهروندان عمل می کنیم تا انتظار شهروندان برای داشتن شهر زیبا و تمیز برآورده گردد.
در ادامه این جلسه معاون خدمات شهری شهرداری عنوان نمود: زیباسازی میدان ابوذر و میدان آزادی در دستور کار قراردارد

موسی میرزایی با اشاره به نورپردازی برخی از معابر سطح شهر تصریح نمود: نورپردازی برخی از معابر و بلوار های سطح شهر از جمله بلوار غفاری، آیت ا… عبادی، شهدا، بقیه ا…، جنت ، ارتش و ……. نیز به زودی انجام می شود.
وی ضمن تاکید بر تحول چشمگیر در زیباسازی شهری افزود: مطالعه و تنظیم ضوابط در امر زیباسازی نظیر رنگ‌آمیزی، نورپردازی، مبلمان شهری، تبلیغات محیطی، نصب المان‌های شهری، ساماندهی بلوار‌ها و میادین، رنگ آمیزی پل ها و نرده ها و ارائه برنامه‌های علمی برای ارتقای کیفیت خیابان ها از وظایف اصلی شهرداری و این کمیته می باشد.
لازم به ذکر است در ادامه طرح های پیشنهادی زیباسازی و نورپردازی میادین و معابر مورد بررسی قرار گر فت.