EN

به بهانه 26 آذر ماه شهردار بیرجند از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تقدیر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری بیرجند؛ روز گذشته به بهانه 26 آذر ماه روز حمل و نقل، شهردار بیرجند به همراه معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک و رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر با حضور در پایانه های اتوبوسرانی، تاکسی بانوان و تاکسی های اینترنتی از زحمات رانندگان و تلاشگران عرصه حمل و نقل عمومی تقدیر و تشکر کرد.

 

شهردار بیرجند لازمه خدمت رسانی مناسب به شهروندان را تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری دانست و اذعان داشت: با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و خدمت رسانی مناسب، شاهد استفاده بیشتر شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی و در نتیجه کاهش آلودگی و ترافیک شهری خواهیم بود.

مهندس محمد علی جاوید اضافه کرد: با توجه به اینکه بخش عمده جابجایی مسافر در سیستم حمل و نقل شهری انجام می شود این سیستم نیاز به حمایت و توجه بیشتری دارد.

وی افزود: افراد مرتبط با این سیستم به خصوص رانندگان اتوبوسها و تاکسی ها باید اخلاق مدار و قانونمند باشند زیرا در ارتباط مستقیم با مردم می باشند.

شهردار بیرجند با بیان اینکه قدردان زحمات رانندگان بوده و بر مسائل و مشکلات آنها واقف می باشیم اظهار داشت: رانندگان بخش حمل و نقل درون شهری، تابلوهای فرهنگی شهر می باشند که باید برای جلب رضایت شهروندان تلاش نمایند.

جاوید با اشاره به رعایت مقررات و ضوابط رانندگی توسط رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری یادآور شد: اگر ضوابط رانندگی و وظایف محوله به خوبی انجام نشود نظم و انضباط اجتماعی از جامعه حذف و ناهنجاریها جایگزین می گردند.

لازم به ذکر است در این برنامه ضمن ارج نهادن به زحمات خستگی ناپذیر پرسنل ناوگان حمل و نقل درون شهری، با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل از رانندگان تقدیر و تشکر شد.