شهردار بیرجند گفت: اعتماد سازی بین شهروندان و شهرداری، ایجاد ارتباطات دوسویه و آشنایی بیشتر و بهتر با معضلات و مشکلات شهر برای تصمیم گیری جهت رفع آنها از اهداف برگزاری دیدارهای مردمی است.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز دوشنبه در هفتمین ملاقات عمومی با شهروندان افزود: اعتقاد داریم تکریم ارباب رجوع در دستور کار مدیران شهرداری قرار دارد و برگزاری جلسات ملاقات های مردمی به طور مستمر، از جمله اقداماتی است که در جهت تحقق این امر مهم صورت می پذیرد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این ملاقات ها به صورت هفتگی در شهرداری ادامه خواهد داشت گفت: پیشنهادات مردم پیرامون مسائل مختلف شهری و رفع برخی مشکلات در ارتباط با اختیارات شهرداری در این دیدارها مطرح می شود.
جاوید افزود: در این ملاقات ها خواسته شهروندان در کوتاه ترین زمان از طریق قانونی پیگیری شده و مدیران با ریشه یابی مشکلات، راهکارهای لازم برای حل آنها ارائه می نمایند.
گفتنی است در این نشست که در سالن جلسات شهرداری بیرجند برگزار گردید مسایل، مشکلات و درخواست 30 شهروند بیرجندی با حضور معاونین و مدیران شهرداری رسیدگی شد.