EN

آسفالت بلوار کاج انجام شد

بلوار کاج حدفاصل کمربندی پیامبر اعظم(ص) تا بلوار شهید فایده ( موسوم به سی متری اراضی موسوی) به متراژ 10 هزار متر مربع با هدف بهسازی معابر و تسهیل در عبور و مرور شهروندان آسفالت گردید.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری با اعلام این خبر اظهار داشت: آسفالت مسیر مذکور در دو لاین حدفاصل کمربندی پیامبر اعظم(ص) تا بلوار شهید فایده ، هزینه ای بالغ بر25میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.
مهندس علی نوری با تاکید بر رعایت اصول فنی و مهندسی همراه با دقت اذعان داشت: عملیات آسفالت بلوار کاج شامل زیرسازی، تسطیح و آسفالت انجام شده است.
وی در پایان عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا با شناسایی بهتر و دقیق تر نیازهای شهروندان و برنامه ریزی به موقع و صحیح برای رفع آنها، سطح رضایتمندی و رفاه آنان را افزایش دهیم و در این راستا عملیات زیرسازی و آسفالت معابر خاکی با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب سازی محیط، سیما و منظر شهری در این اقدام مدنظر مدیریت شهری قرار دارد.