EN

بازدید شهردار و مدیران شهرداری سبزوار از شهرداری بیرجند

شهردار و مدیران شهرداری سبزوار در راستای استفاده از تجربیات و اقدامات شهرداری بیرجند، از اقدامات و پروژه ها شهرداری بازدید نمودند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ شهردار بیرجند در نشست دوجانبه به همین منظور تشکیل شدضمن خیر مقدم به میهمانان اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران خدوم شهرداری و همچنین حمایت شهروندان، شهر بیرجند سالهاست برند تمیز ترین شهر ایران را به خود اختصاص داده است.
دکتر مهدی بهترین ادامه داد: شهر بیرجند با داشتن ظرفیت های تاریخی نظیر قلعه ، ارگ کلاه فرنگی، ارگ بهارستان، مدرسه شوکتیه و….. دارای غنای تاریخی و پیشینه فرهنگی چشمگیری می باشد.
شهردار بیرجند با اشاره پروژه های شهرداری در شش ماهه نخست امسال عنوان نمود: در هفته دولت امسال 18 پروژه با اعتباری بالغ بر 166 میلیارد تومان ازسوی شهرداری به بهره برداری رسید که این امر جز با همدلی ، پشتکار و تلاش شبانه روزی تیم مدیریت شهری امکان پذیر نبود.
شهردار سبزوار نیز گفت: با پیگیری های صورت گرفته و به منظور همفکری مدیران و مسئولان شهری و خدمت رسانی هر چه بهتر و شایسته تر به شهروندان، بازدید از پروژه های اجرا شده در دوره ششم مدیریت شهری و هم چنین در دست اقدام شهرداری بیرجند صورت گرفت.
دکتر حسین آبادی ضمن تقدیر از خدماتی که در مجموعه شهرداری و حوزه های خدماتی ، عمرانی و فرهنگی شهر بیرجند انجام شده است اضافه کرد: لزوم همفکری و همدلی شهرداران شهرهای مختلف امری اجتناب ناپذیر می باشد و باید همراه و همگام با یکدیگر گام برداریم تا بتوانیم کشور را به جایگاهی که شایسته آن است برسانیم.
وی این بازدید را تجربه بسیار خوبی دانست و افزود: مدیریت ارزنده و نگاه بلند مدت و توسعه ای آقای دکتر بهترین، شهردار بیرجند در شهر بیرجند کاملا مشهود می باشد.
دکتر حسین آبادی، شهردار سبزوار به ضرورت استفاده از الگوهای موفق مدیریا شهری در کشور از جمله مدیریت فعلی شهرداری بیرجند اشاره کرد و یادآور شد: بایستی از ظرفیت و برنامه های موفق اجرا شده در شهرهای هم جوار استفاده نمود.
وی هدف از سفر به شهر بیرجند را ارتباط و تعامل میان شهرداری های مراکز استان ها و استفاده از تجربیات آنها دانست.