EN

با حضور استاندار و با اعتباری بالغ بر 556 میلیارد ریال پروژه های شهرداری بیرجند افتتاح شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ همزمان با گرامیداشت هفته دولت، هشت پروژه شهرداری بیرجند با اعتباری بالغ بر 556 میلیارد ریال، با حضور نماینده محترم دفتر ولی فقیه در استان ، استاندار، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی، فرماندار ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند، مدیران دستگاههای اجرایی استان و شهرستان و جمعی از مردم منطقه در بوستان الهیه بیرجند افتتاح شد.
استاندار خراسان جنوبی در این جلسه ضمن اشاره به خدمات صورت گرفته توسط شهرداری و تقدیر از زحمات فرمانداری، شهرداری وشورای شهر در این خصوص، خاطرنشان کرد: به زودی شاهد دور دوم سفرهای ریاست جمهوری خواهیم بود و سعی ما این است که در این سفر مصوبات خوبی در حوزه زیر ساخت ها ، بهداشت، جاده ها و استفاده بهینه از ذخایر معدنی را داشته باشیم.
دکتر «قناعت» از اقدمات و پی گیری های انجام شده در خصوص انتقال پادگان 04 به خارج شهر، انتقال صنوف آلاینده و احداث تقاطع غیر هم سطح به عنوان سه خبر خوب برای مردم شهر بیرجند یاد کرد که به زودی اجرایی خواهد شد.
به گفته وی طی یک سال مسئولیت دولت سیزدهم شاهد موفقیت های فراوان نظام جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی هستیم.
«فاضلی فرد» فرماندار شهر بیرجند هم افتتاح پروژه های شهری را نتیجه زحمات مجموعه شهرداری همکاران سخت کوش آنها دانست و با اشاره به خدمات دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: شرایط خوبی ایجاد شده است تا مردم دست آورد های دولت عدالت محور را بهتر درک کنند.
دکتر«حسنی صفت» رئیس شورای شهر هم ضمن اشاره به پروژه های مورد بهره برداری، گفت: انتخاب بیرجند به عنوان پاک ترین شهر کشور علاوه بر خدمات شهرداری نشانه فرهنگ بالا و اعتقادات دینی مردم این شهر می باشد.
شهردار بیرجند هم ضمن گرامیداشت هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر را خادمانی دانست که هر چند دوره مسئولیتشان کوتاه بود ولی سیره و روش آن ها تاثیری دائمی در جامعه به ویژه در نحوه خدمت گزاری به مردم گذاشت تا این که منجر به تشکیل دولت مردمی و انقلابی سیزدهم شد.
دکتر بهترین افزود: افتخار دارم عنوان کنم که در فاصله دهه فجر سال 1400 تا هفته دولت، تعداد 18 پروژه عمرانی در دست اجرا می باشد که تعداد 8 پروژه امروز به طور همزمان افتتاح شده و در اختیار مردم قرار می گیرد.
به گفته وی پروژه «آینلد خیابان جمهوری اسلامی» از سه راه مصلی تا بهشت متقین پروژه ای بود که علاوه بر موارد اعلامی به همت همکاران زحمت کش شهرداری به اتمام رسید.
دکتر «بهترین» در اشاره به پروژه های افتتاح شده شهرداری، خاطر نشان کرد: بوستان الهیه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2/2 هکتار ، آیلند بلوار الهیه با اعتبار 4 میلیارد ریال به طول 730 متر ، آیلند بلوار جمهوری با اعتبار 10 میلیارد ریال به طول 660 متر، آیلند بلوار جوادیه با اعتبار 4 میلیارد و 600 میلیون ریال به طول 572 متر، آیلند بلوار نماز با اعتبار 5 میلیارد و 600 میلیون ریال به طول 600 متر، پیاده روسازی بلوار رجایی و جوادیه با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد ریال با مشارکت راه و شهرسازی، سرویس بهداشتی مکانیزه بازار(منتظری22) 8 چشمه با اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون ریال دارای 8 چشمه دستشویی بانوان، آقایان و معلولان با نمای سنتی و همخوانی با بافت سنتی بازار و آسفالت معابر سطح شهر با اعتبار 500 میلیارد ریال به متراژ 200 هزار متر مربع از پروژه های شهرداری در هفته دولت می باشد.