EN

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی شهرداری بیرجند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی شهرداری بیرجند با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و جمعی از مدیران شهرداری گشایش یافت.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در آیین افتتاح این بازارچه اظهار داشت: بازارچه صنایع دستی شهرداری بیرجند با هدف حمایت از صنایع دستی، هنر هنرمندان بومی استان ، صاحبان حرفه و مشاغل خانگی بویژه زنان سرپرست خانوار در محل مرکز بیرجند شناسی دکتر گنجی راه‌اندازی شد.
محمد رمضانی ضمن تشکر از همکاری کلیه غرفه داران افزود: برپایی این نمایشگاه با تاکید مدیریت شهری بر حمایت از صنایع دستی و هنر هنرمندان بومی در دستور کار قرار گرفت و برپا شد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: این نمایشگاه در جهت شناسایی و معرفی هنرمندان بومی استان و شهر بیرجند و حمایت از آنان و همچنین در راستای رونق و پویایی تولید در رشته های مختلف صنایع دستی و معرفی محصولات و ترویج فرهنگ استفاده از صنایع دستی، خودباوری و افزایش اعتماد به نفس هنرمندان و معرفی محصولات خود برپا گردیده است.
رمضانی بیان کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسب و موثری است تا علاقه مندان با هنرهای اصیل و سنتی منطقه آشنا گردند تا ضمن بازدید از نمایشگاه صنایع دستی نیازهای خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در پایان تأکید کرد: امیدواریم با حمایت بیشتر مسئولین امر و متولیان حوزه صنایع دستی شاهد برگزاری بیشتر این نمایشگاهها در راستای رونق صنایع دستی و هنر هرمندان بومی منطقه باشیم.
لازم به ذکر است این نمایشگاه از تاریخ 15 آبان ماه به مدت 5 روز در محل مرکز بیرجند شناسی دکتر گنجی واقع در خیابان شهید کوشه ای جنب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا می باشد