EN

بمناسبت روز حسابدار از مدیران و پرسنل مالی شهرداری بیرجند تقدیر شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ همزمان با روز حسابدار و طی مراسمی با حضور شهردار بیرجند، معاون فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی و سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین از مدیران و پرسنل مالی شهرداری بیرجند تقدیر گردید.
شهردار بیرجند در حاشیه این مراسم ضمن تبریک روز حسابدار اظهار داشت: روز حسابدار فرصتی است
تا از عزیزانی که به واسطه علم خود ، اقدامات و عملکرد شهرداری را در قالب ارقام و اعداد می آورند و حق الناس را به واسطه دقت و تلاششان به بهترین شکل حفظ می نمایند، تشکر نماییم.
دکتر مهدی بهترین با بیان اینکه تنها حسابداران هستند که می‌توانند به اعداد معنا ببخشند، اظهار کرد: شفافیت، ارتقای پاسخگویی، فراهم کردن چارچوبی برای تصمیم‌گیری، تخصیص کارآمد و بهینه منابع، آگاهی از محدودیتها و … از دستاورد‌های حسابداری است که به منفعت عمومی و توسعه جامعه می‌انجامد.
وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه برتر شهرداری در جشنواره شهید رجایی افزود: مدیریت شهری مجموعه به‌هم‌پیوسته‌ای است که قطعاً با تلاش و پشتکار، همکاری و خلاقیت شما کارکنان به موفقیت می‌رسد که کسب رتبه های بین المللی و رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط شهرداری بیرجند خود گواه این ادعا می باشد.
شهردار بیرجند اذعان داشت: شاخصه اصلی کار حسابداران دو مولفه حساسیت و دقت با زبان ارقام است که نتیجه آن قطعا تفکرات بهتر و رسیدن به ایده های ناب تر می باشد.

عبدالهی مدیر مالی شهرداری بیرجند نیز در ادامه این آیین با بیان اینکه کارکردن در حوزه حسابداری بسیار سخت است و دقتی بالا می خواهد، گفت: کارکنان حوزه حسابداری مستقیم با مردم در ارتباط هستند که این مهم ماموریت آنها را در خدمت رسانی دوچندان می کند.