EN

بهسازی و اصلاح روشنایی میادین، پارک ها و بوستان های سطح شهر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری از بهسازی و اصلاح روشنایی میادین، پارک ها و بوستان های سطح شهر خبر داد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ جواد بهدانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تاکید ویژه دکتر بهترین، شهردار بیرجند مبنی بر ساماندهی بوستان ها و معابر سطح شهر، سازمان سیما ،منظر وفضای سبز شهرداری بیرجند با تکیه بر این هدف و به منظور تامین رفاه وآسایش شهروندان گرامی از ابتدای سالجاری تا کنون اقدام به اصلاح ،توسعه وتقویت روشنایی عمومی بوستانها ،آیلندها وفضاهای سبز شهری نموده است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری افزود: در همین راستا این سازمان پروژهای مختلفی در بوستانها ،آیلندها وفضاهای سبز شهری منجمله بوستانهای توحید،پرفسور گنجی ،ثامن،شهدای گمنام،دانشجو،آزادگان ،وحدت،پروفسور معتمد نژاد،باغ ملی ،ایستگاه کنترل خط اتوبوسرانی در میدان ابوذر،بلوار مدرس،بلوار امامیه ،میدان شهید فایده،میدان علم وایمان ،میدان موسی بن جعفر(ع) و…اجرایی نموده است.
به گفته وی در این پروژه ها تعداد حداقل 150عمود روشنایی با ارتفاع های 5/4متر-6متر و9متر ،تعداد 300پرژکتور led وتجهیزات ومتعلقات مربوطه نصب گردیده است.
بهدانی اعتبارهزینه شده مربوط به این اقدامات را مبلغ پنجاه میلیارد ریال اعلام نمود و گفت: برخی از پروژه ها مانند بلوار جماران حدفاصل میدان عروج و خیابان معلم، خیابان 17 شهریور ، بلوار جدید واقع در اراضی پادگان امام رضا(ع) ،باغ مفاخر و میدان آیت ا… مصباح مهرشهر در حال انجام و به محض تکمیل شدن جزییات آن اطلاع رسانی خواهد شد.
وی در پایان هدف از اجرای این پروژه را ارائه خدمات مطلوب رفاهی و حفظ آرامش و امنیت در شب برای شهروندان در فضاهای عمومی و پارک ها دانست و افزود : شهرداری در راستای اجرای برنامه های مدون و عمومی در جهت ایجاد شهری زیبا، امن و مناسب و در شأن مردم فرهنگ دوست بیرجند حرکت می کند.