EN

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، شهردار بیرجند به دیدار همکار بازنشسته شهرداری رفت

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، شهردار بیرجند به منظور ارج نهادن به منزلت بازنشستگان و گرامیداشت این روز به همراه عضو شورای اسلامی شهر،معاونین و جمعی از مدیران به با یکی از همکاران بازنشستگان شهرداری دیدار نمود.

شهردار بیرجند با تاکید بر اینکه بازنشستگان سرمایه های انسانی و سرشار از تجربه و تبحر هستند خاطر نشان کرد: شما علاوه بر سرمایه انسانی جزء سرمایه های اجتماهی ما هم هستید.

دکتر مهدی بهترین افزود : احترام به بازنشستگان در واقع تکریم به یک عمر زحمات خالصانه و خاضعانه آنان به مردم بوده و بهترین سال هایی است که در سنگر خدمت به شهروندان طی شده است.

شهردار بیرجند خاطر نشان کرد: دیدار با همکاران بازنشسته و با خبر بودن از احوال آنها وظیفه دینی، اعتقادی و مورد تاکید دین مبین اسلام بوده و یکی از وظایف هر دستگاه یا سازمان به شمار می رود که باید ضمن سرکشی از دوستان و همکاران گذشته، همواره به یاد آنان بوده و در مواقع سختی های احتمالی نیز در کنارشان بود.

در پایان این مراسم از آقای محمدرضا استانستی برادر شهید استانستی و از همکاران بازنشسته شهرداری با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

آقای استانستی نیز با ذکر گوشه ای از خاطرات ایام کاری خود ضمن اظهار خرسندی از این اقدام شهرداری برای همکاران شاغل در مجموعه شهرداری آرزوی موفقیت وسلامتی نمود.