EN

به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد: دیدار شهردار بیرجند با فرمانده انتظامی شهرستان مرکز استان

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند: با عملکرد خوب شهرداری بیرجند، چهره شهر، متحول شده و مردم هم رضایت دارند

🔻فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با قدردانی از عملکرد و تعامل خوب شهرداری بیرجند، گفت: نظم و همیت حاکم بر شهرداری بیرجند را نشانه نظم و شخصیت والای آقای شهردار می دانم.

🔻به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، دکتر مهدی بهترین شهردار بیرجند و چند تن از معاونین و مدیران شهرداری به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور در دفتر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با سرهنگ احمدرضا کارگر و معاونین وی و روسای کلانتری های سطح شهر، دیدار و گفتگو کرده و ضمن قدردانی از زحمات حافظان امنیت، هفته فراجا را به آنان تبریک گفتند.

🔻در ابتدای این دیدار، شهردار بیرجند با قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای جان برکف انتظامی به عنوان‌ حافظان نظم و امنیت، گفت: آرامش و امنیت شهروندان از شئوناتی است که در این دوره از مدیریت شهری، همیشه مورد توجه بوده است.

🔻دکتر مهدی بهترین با بیان اینکه یکی از ارگانهای اصلی متولی ایجاد و حفظ نظم و امنیت، نیروی انتظامی است، افزود: شهرداری بیرجند و نیروی انتظامی، همکاری های متقابل و تنگاتنگی با یکدیگر دارند و این تعامل، باعث شکوفایی اهداف مدیریت شهری می شود.

🔻وی با اشاره به اینکه در این دوره از مدیریت شهری، توسعه متوازن را مدنظر داشته و داریم، اضافه کرد: در این راستا در تعامل با سایر دستگاه‌ها و ارگانها و از جمله نیروی انتظامی، خوشبختانه اقدامات زیرساختی و زیربنایی خوب و ماندگاری در سطح شهر بیرجند انجام شده است.

🔻دکتر بهترین به تملک زمین برای ایجاد ۱۰ هزار مترمربع پارکینگ توسط شهرداری بیرجند در سطح شهر طی ۳ سال گذشته اشاره کرد و گفت: این در حالیست که در ادوار گذشته مدیریت شهری، معضل کمبود پارکینگ همواره از مشکلات عمده شهر و رفع آن از مطالبات به حق شهروندان بوده است.

🔻شهردار بیرجند با بیان اینکه شهرداری بیرجند در ۳ سال اخیر، تعامل خوبی با نیروی انتظامی در سطح استان و شهرستان داشته است، تصریح کرد: اخیرا نیز در پی درخواست های عمومی، شهرداری بیرجند با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند نسبت به ساماندهی دستفروشان سطح شهر، اقدام نمود که رضایتمندی شهروندان را درپی داشت.

🔻وی اضافه کرد: در مباحث ترافیکی نیز در این دوره از مدیریت شهری، بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه کردیم و اقدامات زیرساختی و مورد نیاز بسیاری شامل تملک زمین و ایجاد پارکینگ، خط کشی های محوری، بهسازی علائم و تابلوهای و چراغ های راهنمایی و از همه مهمتر راه اندازی دوربین های ثبت تخلف سطح شهر و بخصوص بلوار پیامبر اعظم(ص) که ۸ سال بلااستفاده مانده بود و با هماهنگی وزارت کشور راه اندازی گردید، انجام شد.

🔻دکتر بهترین در پایان با تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، گفت: از این پس نیز در شهرداری بیرجند در راستای ارتقاء سازمانی نیروی انتظامی، هرکاری از دستمان برآید انجام خواهیم داد زیرا معتقدیم تعامل شهرداری و نیروی انتظامی، برکات خوبی برای شهر و شهروندان داشته و خواهد داشت.

🔻فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند نیز با قدردانی از حضور شهردار و معاونین و مدیران شهرداری، گفت: شهرداری ها حتی در شهرهای کوچکتر معمولا در رسیدگی به وضعیت کارکنان و نیروهای خود با مشکلات عدیده ای روبرو هستند اما اینکه در شهرداری بیرجند مطالبات و حق و حقوق کارکنان و پرسنل، به موقع پرداخت می شود، توفیق مهمی است.

🔻سرهنگ احمدرضا کارگر افزود: نظم و همیت حاکم بر شهرداری بیرجند را نشانه نظم و شخصیت والای آقای شهردار می دانم.

🔻وی اضافه کرد: با حضور دکتر بهترین در راس شهرداری بیرجند، چهره شهر متحول شده و مردم هم رضایت دارند و تعامل خوبی هم میان شهرداری و نیروی انتظامی وجود دارد.

🔻سرهنگ کارگر تصریح کرد: در انجام برخی امور محوله از جمله جلوگیری از تردد و توقف خودروهای سنگین در سطح شهرها، برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف و شوتی ها، جمع آوری سگها و برخی دیگر از مسائل اجتماعی، پلیس به عنوان مجری، نیازمند تعامل و همراهی دستگاه‌های ذیربط است و نباید انتظار داشت که یک دستگاه به تنهایی بتواند کاری از پیش ببرد.

🔻در ادامه، معاونین و مدیران شهرداری بیرجند و معاونین و روسای کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند در فضایی صمیمی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

🔻در پایان نیز دکتر بهترین شهردار بیرجند با اهداء لوح تقدیر، از زحمات فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند، معاونین وی و روسای کلانتری های شهرستان مرکز استان، تجلیل کرد.