EN

به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند: سلسله جشن های باشکوه انقلاب برگزار می گردد

سلسه جشن های بزرگ انقلاب به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری هرشب در محل فرهنگسرای شهرداری برگزار می گردد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ معاون فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی شهرداری بیرجند ضمن تشکر از همراهی شورای اسلامی شهر و شهردار بیرجند در برگزاری جشن های انقلاب اظهار داشت: در راستای ایجاد و تقویت روحیه نشاط شهروندان و گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر، جشن های انقلاب با حضور هنرمندان استانی برگزار می گردد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با اشاره به اينكه جشن های انقلاب باید نماد انقلاب و پيروزي ارزشمند نظام ما در دهه فجر باشد و به نوعي شور و نشاط در جامعه را فراهم كند، تصريح كرد: با استفاده از تمام توان در راستای برگزاری گسترده و مطلوب جشن‌های دهه‌فجر در راستای افزایش نشاط اجتماعی گام برداشتیم.
محمد رمضانی اذعان داشت: این جشن ها به صورت رایگان در محل فرهنگسرای شهرداری از 12 بهمن ماه لغایت 22 بهمن ماه جز ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) برگزار می گردد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با اشاره به تاکید مدیریت شهری بر مسایل فرهنگی و اجتماعی تصریح نمود: افزایش سطح شادی و نشاط اجتماعی یکی از مهمترین موارد در بهبود وضعیت سلامت روحی شهروندان است که نقش موثری نیز در کاهش آسیبهای اجتماعی خواهد داشت و شهرداری به عنوان سازمانی که مستقیماً با مردم در ارتباط است وظیفه خود می داند در این راستا اقدام نماید.
رمضانی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی در شهر با اجرای برنامه های فرهنگی شاد و مفرح از نیازهای ضروری شهر است خاطر نشان کرد: شور و نشاط اجتماعی در میان مردم راهگشای سلامت روح و روان و اجرای برنامه های شادی آفرین در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بسیارموثرمی باشد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی شهرداری بیرجند با تأكيد بر برگزاري مردمي جشن‌هاي دهه فجر، خاطر نشان كرد: اين انقلاب به دست مردم به اين جايگاه رسيده و مردم هم در جشن‌هاي انقلاب حضور فعال و پر رنگ دارند.
وی افزود: ایام ا… دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با رویدادهای انقلاب اسلامی است، بنابراین مردم‌‌ محوری مهم‌ترین ویژگی‌ مراسم‌ دهه فجر و جشن های انقلاب می باشد که در برگزاری این جشن ها مد نظر قرار می گیرد.
رمضانی در پایان با بيان اينكه شهرداري بیرجند تمام ظرفیت‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ایام ا… دهه مبارک فجر به کار گرفته است،گفت: آذین بندی معابر و خیابان ها، نصب پرچم و همچنین آماده سازی مسیر راهپیمایی روز 22 بهمن و مراسم نورافشانی در میادین و فرهنگسرای شهرداری نیز در این راستا انجام شد.