EN

تاکید شهردار بیرجند بر تمرکز، دقت و تلاش مضاعف در اتمام پروژه های شهری

شهردار بیرجند از برگزاری هفتگی جلسات پروژه های عمرانی در شهرداری بیرجند با توجه به اتمام عملیات اجرایی اغلب پروژه ها خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، محمد علی جاوید با اشاره به استفاده کافی از ظرفیت مشاورین پروژه ها اظهار داشت: لیستی از پروژه ها تهیه و به صورت هفتگی برنامه ریزی های مربوطه انجام شود.

به گفته وی در مدت باقی مانده با تلاش و دلسوزی مضاعف تمام توان خود را در راستای خدمت به شهروندان به کار می گیریم تا خللی بر روند اجرایی پروژه های شهرداری وارد نگردد.

جاوید با تاکید بر آسفالت معابر در سال 1400 افزود : آسفالت، خط کشی معابر، اصلاح هندسی، نصب سرعتگیر، نصب تابلوهای راهنمایی شهروندان و  همچنین بهسازی مبلمان شهری با نصب استرابورد و سبک نمودن میادین از بنرهای تبلیغاتی  در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار بیرجند با تاکید بر تمرکز بر اتمام به موقع پروژه های در حال اجرا خاطر نشان کرد:  در سال جدید هیچ پروژه جدیدی آغاز نخواهد شد و تمام تلاش مجموعه شهرداری بر اتمام پروژه های موجو د متمرکز خواهد شد .

لازم به ذکر است در این جلسه روند اجرایی پروژه های بوستان کاج، احمدی روشن، کاظمیه، الهیه، رود پارک کهرشهر، باغ مفاخر، پارک حاشیه ای بند دره، میدان شهدا، میدان عبادی، میدان اجتماعات، بهسازی محوطه آرامگاه حکیم نزاری، یادمان شهدای گمنام شعبانیه، آیلند و بهسازی ورودی شهر از سمت مشهد و میدان شهید سلیمانی و…..مورد بررسی قرار گرفت.