EN

تاکید شهردار بیرجند بر لزوم اهتمام جهت تسریع تکمیل پروژه ها

شهردار بیرجند به همراه معاونین، مدیران مناطق و سازمانها و ناظرین پروژه های در حال اجرای شهرداری از چند پروژه عمرانی بازدید کردند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در این بازدید، با بیان اینکه پروژه های عمرانی متعددی در حوزه های مختلف در حال اجراست، بر لزوم اهتمام تمامی واحدهای ذیربط جهت تسریع در تکمیل این پروژه ها تاکید کرد.
شهردار بیرجند در حاشیه این بازدید اظهار داشت: هدف ما این است تا با تلاش، حضور مستمر و پیگیری های مداوم، پروژه هایی که در پیشرفت و آبادانی شهر نقش مهمی ایفا می کنند در کوتاه ترین زمان ممکن افتتاح و به بهره برداری برسند .
دکتر بهترین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه تمامی همکاران دستورات لازم را درخصوص بسیج پرسنل حوزه فنی و عمرانی و امکانات مجموعه در راستای تسریع در روند پیشرفت پروژه ها صادر کرد و افزود: با توکل به خدا و در سایه همدلی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مدیریت شهری با تمام توان فعالیت های عمرانی و خدماتی را در سطح شهر دنبال خواهد کرد ، مدیریت شهری همواره به پیشرفت پروژه ها در همه نقاط می اندیشد و مصمم است که فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند.
وی با بیان اینکه تداوم بازدیدها می تواند انگیزه مدیران را در راستای خدمت رسانی بهینه به عموم شهروندان ارتقا بخشد، افزود: در اجرای پروژه های شهری، ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف شهرداری برای به نتیجه رساندن پروژه ها ضروری می باشد.
لازم به ذکر است شهردار بیرجند به همراه معاونین و مدیران حوزه شهری از روند پیشرفت پروژه های بهسازی بلوار شهید صیاد شیرازی، بوستان ناصح، پارکینگ خیابان طالقانی، بازگشایی خیابان عدل، میدان امام سجاد(ع) (تمنای باران)،سرویس بهداشتی پارک گنجی، بهسازی خیابان مدرس ، بوستان توحید، پل شهید فایده و….. بازدید کردند.