EN

تجهیز 5 تقاطع و میدان شهر به دوربین های نظارتی ترافیکی شهر بیرجند

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بیرجند گفت: در 5 نقطه از تقاطع¬ ها و میادین شهر از سوی شهرداری دوربین نظارت تصویری کنترل ترافیک نصب و راه اندازی شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس حمید عابدینی اظهار کرد: با هدف کنترل وضعیت ترافیک معابر و تقاطع‌های پرتردد و پرخطر سطح شهر، این دوربین های نظارت تصویری در تقاطع خیابان مدرس و 15 خرداد، تقاطع خیابان معلم و قدس، تقاطع خیابان معلم و شهید خلیل طهماسبی و سه دستگاه دوربین در میدان امام حسین نصب شد.
وی با بیان اینکه دوربین‌های نظارتی در زمان بروز بحران بسیار موثر است و امکان نظارت تصویری را در سطح شهر میسر می‌سازد، عنوان کرد: علاوه بر موارد مذکور، نصب و کانفیگ دوربین در خانه خراطی، تعویض یک عدد دوربین در تقاطع بلوار مسافر و امام رضا (ع) و نصب 15 دستگاه دوربین در پایانه مسافربری نیز صورت پذیرفت.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری از ایجاد دو نقطه¬ی مرکزی شبکه رادیویی در ارتفاعات بیرجند خبر داد و افزود: ایجاد ارتباط مرکز هوایی شبکه با نصب 6 عدد مالتی پوینت در دو نقطه از ارتفاعات بیرجند، کانفیگ مجدد 17 عدد رادیو در نقاط مختلف شهر برای اتصال و انتقال تصاویر دوربین ها به نقطه مرکزی، نصب پنل خورشیدی برای تامین برق، اصلاح ارتباطات رادیویی نامنظم و ایجاد توپولوژی ستاره¬ای و جمع¬آوری 15 دستگاه رادیو و استفاده آنها در نقاط دیگر در این راستا انجام شده است.
لازم به ذکر است مبلغ 3،350،000،000 ریال برای این سه پروژه هزینه شده است و از محل جمع¬آوری های انجام شده مبلغ حدودی 1،000،000،000 ریال نیز صرفه¬جویی صورت گرفته است.