EN

تقدیر از خدمات شهرداری بیرجند درحوزه فضای سبز و استفاده از مشاورین علمی

در کنفرانس بین المللی که به همت دانشگاه گلاسترشایر انگلیس و دانشگاه بیرجند برگزار شد از اقدامات شهرداری بیرجند در حوزه منظر و فضای سبز تقدیر گردید.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ این کنفرانس با عنوان Beyond the Art of Paradise Gardens به میزبانی دکتر آلسیو روسو از دانشگاه گلاسترشایر انگلیس و دکتر محمدرضا خلیل‌نژاد از دانشگاه بیرجندو با حضور شهردار بیرجند به صورت مجازی برگزار گردید.
در این کنفرانس شرکت کنندگان، جدیدترین یافته‌های خود در زمینه مطالعات باغ ایرانی را با اساتید و دانشجویان معماری منظر دانشگاه گلاسترشایر به اشترک گذاشته و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

با توجه به سیاست های امروزه جهانی در خصوص زیست سالم و پرنشاط در شهرها، در این کنفرانس پس از بررسی اقدامات شهرداری بیرجند در حوزه فضای سبز با توجه به اقلیم خشک منطقه و فرصت های داده شده به دانشگاهیان برای حضور در مجموعه شهرداری به عنوان مشاور و ارتباط خوب دانشگاه و شهرداری و استفاده از مشاورین متخصص در پروژه های شهری از دکتر بهترین، شهردار بیرجند تقدیر گردید.

لازم به ذكر است، شهردار بيرجند با انتخاب سه نفر از اعضاء هیئت علمی دانشگاه بيرجند در زمينه فضای سبز ،معماری منظر شهری و مديريت منابع آب و پساب از نقطه نظرات علمی ایشان در مديريت شهری استفاده نموده است.