EN

تقدیر رئیس مرکز بهداشت شهرستان از اقدامات مدیریت شهری در حوزه سلامت

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در دیدار با رئیس و کارکنان مرکز بهداشت شهرستان بیرجند ضمن تأکید بر سلامت شهروندان اظهار داشت: شهرداری همراهی با حوزه ی سلامت را وظیفه خود می داند، زیرا شهروندان سالم سرمایه های اصلی مدیریت شهری هستند.
شهردار بیرجند گفت: مدیریت شهری با مسایل بهداشتی و درمانی نقاط مشترک فراوانی دارد که تعاملات خوب شهرداری و حوزه سلامت می تواند به سلامت بیشتر شهر و شهروندان در حوزه های سلامت جسمی، سلامت روانی و سلامت اجتماعی کمک نماید.

دکتر بهترین تاکید کرد: قطعا با تدابیر اتخاذ شده در زمینه پسماند و تفکیک زباله و همچنین جمع آوری زباله گردها در راستای کاهش تهدید علیه بهداشت عمومی و خدمت رسانی بهتر به شهروندان گام بر می داریم.
شهردار بیرجند با اشاره به اقدامات بهداشتی در پارکها و ساماندهی سرویس های عمومی سطح شهر عنوان نمود: در همين راستا نوسازی و بهسازي فضای بوستان های سطح شهر با هدف جلب رضايت مندي شهروندان انجام می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند نیز ضمن قدردانی از اقدامات مدیریت شهری در حوزه سلامت گفت: مدیریت شهری عضو فعالی در حوزه سلامت می باشد که امیدواریم با تعاملات پیش رو بتوانیم همگام در مسیر سلامت و بهداشت شهروندان که دغدغه اصلی ماست گام برداریم.
در این دیدار نقطه نظرات طرفین در خصوص مسایل بهداشت شهری، تبلیغات بهداشتی، درمانی سطح شهر، مشکلات مراکز و پایگاههای سلامت سطح شهر، مشارکت در زمینه خودمراقبتی( معاینات و آزمایشات) کارکنان شهرداری و ساماندهی سگ های بلاصاحب مورد بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از سوی مرکز بهداشت شهرستان لوح تقدیری به شهردار بیرجند اهدا گردید.