EN

تمهیدات و تدابیر ویژه شهرداری بیرجند در راستای نظافت سطح شهر در فصل گرما

جلسه هماهنگی مدیران امور شهری شهرداری بیرجند با حضور پیمانکار حوزه خدمات شهری  با هدف بهبود و ارتقای وضعیت نظافت سطح شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ جلسه هماهنگی مدیران امور شهری با حضور مهندس جواد بهدانی معاون مدیریت توسعه و منابع شهرداری، مهندس محمد محمد زاده معاون خدمات شهری شهرداری، مدیران مناطق و  مسئولین حوزه خدمات شهری مناطق و پیمانکار حوزه خدمات شهری، با هدف توجه به رویه های کاری و بررسی وضعیت موجود نظافت سطح شهر و برنامه ریزی لازم جهت بهبود و ارتقای وضعیت فعلی به منظور ارائه مطلوب خدمات به شهروندان با توجه به شروع فصل گرما برگزار شد.

 

مهندس جواد بهدانی در این جلسه گفت: با توجه به شروع فصل گرما و در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تمهيدات و تدابیر متعددی در دستور کار قرار گرفته است که از جمله این اقدامات می توان به نظافت و پاكسازی معابر عمومي، پاكسازی و  گندزدایی  سطل های زباله و جوبه های سطح شهر، لایروبی کانال های فاضلاب، تنظیف و جمع آوری و انتقال زباله اشاره کرد.

 

وی افزود: همچنین تنظیف و شستشوی مرتب و منظم سطل های مکانیزه زباله، جمع آوری نخاله های ساختمانی و سایر ضایعات شهری، شستشوي و نظافت معابر، ميادين، پياده روها از دیگر اقداماتی است که با شروع فصل گرما با جدیت بیشتری در حوزه خدمات شهری مد نظر قرار خواهد گرفت.

 

در ادامه معاون خدمات شهری، تصریح کرد: برنامه ریزی و پیگیری جهت بهبود وضعیت انجام امور خدمات شهری و نظارت بر حسن اقدامات و عملکرد پیمانکاران، در مناطق شهرداری و سازمانهای تابعه با جدیت پیگیری می شود و اقدامات اجرایی به صورت متمرکز و هماهنگ در سطح شهر دنبال می شود.

 

مهندس محمد محمد زاده، در خاتمه بیان داشت: هر گونه خدمات مورد نياز شهروندان از طريق شهرداری و سازمانهای تابعه تامين مي شود و شهروندان ميتوانند نظرات و پيشنهادات خود را از طريق شماره تماس 31830102 ارائه دهند.