EN

جلسه تکریم و معارفه مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند مطرح شد: پرداختن به مسئله جهاد تبیین، فریضه ای شرعی و قانونی است

جلسه تکریم و معارفه مدیران مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند برگزار شد.
شهردار بیرجند در این جلسه، تغییر و تحول را لازمه ی پویایی و ارتقاء سطح توان و عملکرد شهرداری عنوان کرد و گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، امروز پرداختن به مسئله جهاد تبیین یک فریضه شرعی و قانونی برای همه ماست و روابط عمومی آیینه تمام نمای هر سازمانی می باشد و این یک حقیقت کتمان ناپذیر است که باید با ابتکارات جدید و هنرمندی خاص، فضای رسانه ای را در دست داشته باشد.
دکتر مهدی بهترین اظهار داشت: قطعا اگر مردم از حجم کار شبانه روزی در مجموعه شهرداری آگاه شوند، دیدگاه متفاوتی ایجاد می شود و زحمات مجموعه، تنها از این طریق انعکاس می یابد.
وی شهرداری را یک نهاد عمومی غیر دولتی دانست و اضافه کرد: دامنه فعالیت های شهرداری در وسعت ۳۷۰۰ هکتار می باشد که با تمام شئونات زندگی فردی، گروهی و اجتماعی شهروندان در ارتباط است.
شهردار بیرجند همچنین گفت: برای شهرداری مرکز استان لازم بود زمینه ای فراهم شود تا وسعت این اقدامات به سمع و نظر همه اقشار جامعه برسد که امید است با انتصاب مدیر جدید که از نیروهای جوان و با انگیزه در شهرداری بیرجند می باشند، این امر محقق گردد.
دکتر بهترین با اشاره به روحیه پیگیر بودن به عنوان یک لازمه در مدیریت، تصریح کرد: زمان و مکان در اطلاع رسانی اهمیت ویژه ای دارد بنابر این امید است با پیگیری های مدیریت جدید مجموعه روابط عمومی، خدمات تک تک همکاران شهرداری در زمان و مکان مناسب به طور شایسته و بایسته انعکاس داده شود.
وی در پایان مدیر جدید را از چهره های خوشنام و شناخته شده در شهرداری معرفی کرد و از زحمات مدیر قبلی نیز تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه، معاونین شهردار نیز به بیان نقطه نظرات خود در راستای حوزه روابط عمومی پرداخته و بر لزوم اطلاع رسانی به موقع اقدامات، تاکید کردند.
در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات محمد رمضانی مدیر قبلی، تقدیر و حمیدرضا حبیبی به عنوان سرپرست جدید مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند معرفی گردید.