EN

جمعي از كاركنان شهرداری بیرجند با حضور در پايگاه انتقال خون، اقدام به اهدای خون کردند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ در اقدامی خداپسندانه به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان مدیران و کارکنان شهرداری بیرجند نسبت به اهداء خون خود به بیماران نیازمند اقدام کردند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی شهرداری با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برنامه های فرهنگی و درمانی مدیریت شهری، کارکنان شهرداری با حضور در پايگاه انتقال خون، بخشی از خون خود را اهدا کردند.
محمد رمضانی ادامه داد: این اقدام با هدف همیاری و تامین ذخیره خونی صورت گرفته و کارکنان شهرداری با مشارکت در این طرح انسانی و خداپسندانه برای تامین نیازهای خونی شهروندان و بیماران، اقدام به اهدای خون نمودند.
به گفته وی در این راستا تعدادی از مدیران و کارکنان شهرداری به منظور اشاعه فرهنگ ایثار و نوع دوستی و یاری رساندان به بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی در این برنامه خداپسندانه شرکت کردند.
گفتنی است بی‌شک اهدا خون با توجه به بازآفرینی خون در بدن علاوه بر ایجاد سلامتی و شادابی برای فرد اهداکننده، با کمک و اهدا خون به هموطنان نیازمند، از نتایج خداپسندانه و اجر اخروی در کمک به هم‌نوع نیز برخوردار است.