EN

حضور شهردار بیرجند در میز خدمت مسجدآل رسول(ص)

همزمان با ایام مبارک دهه فجر و به منظور رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان، شهردار بیرجند به همراه معاونین و مدیر منطقه دو شهرداری، نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار بیرجند در مسجد آل رسول (ص) خیابان نیلوفرحضور یافتند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، دکتر بهترین در این دیدار ضمن بررسی مشکلات و پیشنهادات مطرح شده از سوی اهالی این محله که توسط هیئت امنای مسجد بیان گردید، گفت : حضور در محلات و مساجد و ارتباط مستقیم با مردم، از رئوس برنامه های شهرداری بوده و اعتقاد داریم مشکلات را باید از زبان مردم شنید و با یک برنامه ریزی دقیق رضایتمندی مردم را در زمینه های مختلف خدماتی و عمرانی حاصل نمود .

شهردار بیرجند با بیان اینکه میز خدمت را در مساجد برپا کرده ایم ادامه داد: ملاقات های مردمی در مساجد به ‌منظور بررسی مشکلات موجود در سطح شهر و در راستای تسریع جهت رسیدگی به مشکلات با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی مساجد را مهمترین پایگاه تقویت تعامل شهروندان با مدیران و مسئولین برشمرد و افزود: مدیریت شهری، خود را موظف به پاسخگویی به مطالبات شهروندان می داند و امید است شهروندان در طرح و اجرای برنامه ها، مدیران شهری را حمایت و یاری نمایند.

در این دیدار شهردار بیرجند علاوه بر بررسی مشکلات اهالی و پاسخگویی به سوالات متعدد آنها دستور پیگیری و رسیدگی سریع به مدیران زیر مجموعه را صادر نموده و برای حاضرین در مسجد، راهنمایی های لازم ارائه شد .

لازم به ذکر است موضوعاتی از قبیل بازگشایی معبر، بازارچه ملاصدرا، تملک ملک ورودی پونه، نصب برج نوری برای پارک نیلوفر، آسفالت معابر و….در جریان این جلسه از سوی هیئت امنای مسجد مطرح گردید.