EN

در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرداری مطرح شد ثمرات، دستاوردها و ارزشهای انقلاب در تاریخ ایران کم نظیر است

شهردار بیرجند در این جلسه که با حضور مدیران شهرداری برگزار گردید ضمن تبریک بزرگداشت دهه مبارک فجر، خواستار برگزاری باشکوه و متفاوت مراسم دهه فجر در چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شد و افزود: دشمنان تلاش دارند بین مردم دلسردی ایجاد کنند لیکن دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند و خدمات شایسته ای را به شهروندان ارائه دهند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین با تاکید بر اینکه گام دوم انقلاب باید در راستای برطرف کردن ضعف‌ها، کمبودها و شناخت مشکلات مردم برداشته شود خاطر نشان کرد: در حوزه تزئینات شهری و تبلیغات محیطی باید با دغدغه بیشتر تلاش کرد تا با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم شرایط خوبی را فراهم کنیم.
وی ثمرات، دستاوردها و ارزشهای این انقلاب را در تاریخ ایران کم نظیر و شهرداری و دستگاههای اجرایی را وامدار خون شهدای انقلاب اسلامی دانست و افزود: در همین راستا با پروژه های کوچک مقیاس و کلان مقیاس در سطح شهر در جهت رضایتمندی شهروندان گام می برداریم.
شهردار بیرجند با بیان اینکه اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری در طول یکسال گذشته چشمگیر بوده است افزود: در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری متناسب با ایام الله دهه فجر برنامه هایی باید انجام شود که شور و نشاط در جامعه به وجود آیدو قطعا برپایی جشن ها و سایر برنامه ها ،طیف گسترده ای است که می تواند همه شهروندان را بهره مند کند.
دکتر بهترین با اشاره به توجه و اهتمام ویژه به فضاهای تبلیغاتی افزود: در راستای اطلاع رسانی برنامه های شهرداری باید تبلیغات در سطح شهر پراکنده و گسترده شود.
وی با اشاره به رعایت کامل شئونات اسلامی به استفاده از پتانسیل و ظرفیت شهرداری در برگزاری جشن ها، متناسب با شان شهروندان و انقلاب خاطر نشان کرد: در این راستا 12 جشن با حضور هنرمندان استانی و با حضور حداکثری شهروندان در محل فرهنگسرای شهرداری برگزار می گردد.
شهردار بیرجند با اشاره به پروژه های قابل افتتاح شهرداری در ایام مبارک دهه فجر تصریح نمود: تملک و احداث پارکینگ در خیابان طالقانی 14 اقدامی بی بدیل در تاریخ 20 سال گذشته شهرداری بوده است.
به گفته وی احداث بازاچه صنایع دستی با سازه های اکونومیک و اقتصادی یکی دیگر از اقدامات فاخر و با نگرش اقتصادی مدیریت شهری می باشد.
دکتر بهترین در پایان با بیان اینکه راه ما راه خدمت است اذعان داشت: در این مسیر با وجود تنگناها در جهت رضایت شهروندان حرکت می کنیم و شهر بیرجند را تبدیل به یک کارگاه عمرانی کرده ایم.