EN

در راستای احیای پارک ها و فضاهای تفریحی توسط شهرداری بیرجند عملیات بهسازی پارک توحید آغاز شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ در مسیر فعالیت های عمرانی و اجتماعی و در راستای پویایی شهر و ارائه خدمت شایسته به شهروندان، تلاشی مضاعف برای بهینه ‌سازی ظرفیت‌های موجود و جلوگیری از مستهلک شدن امکانات و زیرساخت های شهری توسط شهرداری آغاز شده است.

شهردار بیرجند با اعلام این خبر اظهار داشت: مدیریت شهری در نظر دارد با بهسازی ظرفیت هایی همچون پارک‌های فرسوده ، امکانی جدید برای حفظ و بهره ‌وری از سرمایه‌های عمومی ایجاد کند.
دکتر مهدی بهترین ادامه داد: در همین راستا و در جهت افزایش سطح سیما و منظر شهری و بهبود عبور و مرور شهروندان و رضایتمندی آنان طرح احیای پارک ها و فضاهای تفریحی در نقاط مختلف شهر بیرجند با جدیت تمام در حال پیگیری است.

وی افزود: در همین راستا عملیات بهسازی پارک توحید با اجرای پیاده روسازی پارک به متراژ 5700 مترمربع و احداث 20 چشمه سرویس بهداشتی به متراژ 140 مترمربع در راستای ارتقاء بهداشت عمومی آغاز شده است.

دکتر بهترین اضافه کرد: ارائه‌ خدمت در نقاط مختلف شهر یک رسالت بنیادین برای مدیریت شهری است.

شهردار بیرجنددر پایان گفت: در راستای طرح احیای پارک های سطح شهر ، شهرداری هر هفته عملیات اجرایی نوسازی و بهسازی یکی از پارک های سطح شهر را در دستور کار قرار خواهد داد تا فضاهای تفریحی که بر اثر مرور زمان دچار آسیب جدی شده‌اند را با کارهایی مانند کاشت گونه های جدید درختی و گلکاری، رنگ‌آمیزی جداول، اصلاح و نوسازی تاسیسات، نورپردازی، استقرار تجهیزات ورزشی و وسایل بازی و… مجددا به چرخه‌ خدمت‌رسانی به شهروندان باز‌گرداند.
گفتنی است هزینه بهسازی پارک توحید بالغ بر 62 میلیارد ریال پیش بینی می گردد.