EN

در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک از شهردار بیرجند و مدیران شهرداری تجلیل گردید

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین شهردار بیرجند روز سه‌شنبه در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک که به مناسبت هفته انتظامی در بیرجند برگزار شد اظهار داشت: مدیریت شهری در حوزه ترافیک اقداماتی را از ۲۰ ماه گذشته انجام داده است که علاوه بر نصب تابلوهای هدایت مسیر و خط کشی‌های عابر پیاده در زمینه زیرساخت‌های شهری مرتبط با مسائل ترافیکی هم توانستیم راه حل‌هایی را ارائه کنیم.
دکتر بهترین افزود: امسال توانستیم ناوگان اتوبوسرانی بیرجند را بعد از ۱۰ سال نوسازی کنیم و پنج دستگاه اتوبوس سهمیه داشتیم که به ۱۵ دستگاه افزایش یافت.
شهردار بیرجند گفت: با ورود ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید به مدار خدمت امیدواریم اثرات مطلوبی در فرهنگسازی ترافیک شاهد باشیم.
دکتر بهترین عنوان نمود: در سازمان آتش نشانی بیرجند نیز با اختصاص یک دستگاه خودرو سنگین از سوی دولت سیزدهم و تجهیز خودروهای امدادی موجود و خرید لباس‌های غواصی و مقابله با شیمیایی توانستیم سطح کیفیت خدمات ایمنی را ارتقا دهیم.
شهردار بیرجند بیان کرد: از همین رو در نامه‌ای به وزارت کشور اعلام آمادگی کردیم که با توجه به امکانات موجود شهرداری می‌توانیم در سراسر کشور خدمات زیرسطحی را ارائه کنیم زیرا کامل ترین لباس غواصی با قابلیت امدادرسانی در آب‌های کدر متعلق به آتش نشانی بیرجند است.
دکتر بهترین گفت: هرچه ضریب ایمنی شهر افزایش یابد مشکلات و معضلات شهروندان کمتر خواهد شد لذا همکاری بین شهرداری و نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف ادامه دارد.
در ادامه این همایش فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: شهر بیرجند در کشور به تمیزی معروف است اما بحرانی بودن تصادفات در این شهر زیبنده نیست پس همه دغدغه‌مندان در راستای کاهش مشکلات ترافیکی باید تلاش کنند.
سردار حسن شجاعی‌نسب ادامه داد: نصب تجهیزات ترافیکی از سوی شهرداری و تلاش مدیران استان در حوزه بهسازی راه‌ها جای تقدیر دارد و امیدواریم که گروه‌های هدف تاثیرگذاری مناسبی در فرهنگ ترافیک داشته باشند
در این همایش به نمایندگی از ۵۰ طلایه‌دار فرهنگ ترافیک در استان خراسان جنوبی تعدادی از مدیران نمونه در این حوزه از جمله دکتر بهترین شهردار بیرجند، محمد رمضانی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و سایر مسئولین مرتبط تجلیل شدند.