EN

دومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان بیرجند در سال 1402تشکیل شد

دومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان بیرجند در سال 1402 در محل سالن جلسات شهرداری بیرجند تشکیل شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ در این جلسه شهردار بیرجند، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی، دبیر قرارگاه جهاد نوسازی و بهسازی مسکن شرکت بازآفرینی شهری ایران و جمعی مسئولان دستگاههای اجرایی استان حضور داشتند.
شهردار بیرجند در این نشست گفت: در 20 ماه گذشته بیش از 600 هزار مترمربع معابر خاکی مناطق کم برخوردار خصوصا معابر خاکی مهر شهر از سوی شهرداری آسفالت گردیده است.
دکتر مهدی بهترین اظهار داشت: این در حالی است که هیچ سهمی برای الحاق مهرشهر به محدوده شهری به شهرداری داده نشده است اما شهرداری تمام توان خود را در آسفالت معابر خاکی مهرشهر به کار برده است.
شهردار بیرجند در پایان تصریح کرد: فضاهای نیمه‌تمام شهرداری نیز در بافت‌های فرسوده وجود دارد که انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در تکمیل این پروژه‌ها همکاری کنند.
دکتر آقایی دبیر قرارگاه جهاد نوسازی و بهسازی مسکن شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز در این جلسه گفت: هم افزایی همه دستگاههای اجرایی در حل و فصل مشکلات بافت فرسوده لازم است.
وی ادامه داد: ما نهاد تسهیل گر و پیگیر نوسازی مسکن هستیم و در این راستا بسته های تشویقی را به مردم اختصاص داده ایم که امیدواریم مورد استقبال مردم قرار گیرد.
لازم به ذکر است در این جلسه نمایندگان دستگاههای اجرایی نیز به بیان نقطه نظرات خود در این راستا پرداختند.