EN

دیدار شهردار بیرجند با مدیر شعب بانک رفاه استان

شهردار بیرجند در دیدار با مدیر شعب بانک رفاه استان خراسان جنوبی و هیات همراه بر نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.

🔸به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکترمهدی بهترین در این دیدار اظهار داشت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری خواهد شد.

🔸شهردار بیرجند با بیان اینکه بانک رفاه را در حوزه خدمات الکترونیک جزو بانک های برتر کشور میدانم، افزود: امیدواریم خدمات بانکی در شان مردم فهیم شهر بیرجند را با همراهی بانک رفاه شاهد باشیم.

🔸شهردار بیرجند در ادامه با تاکید بر درآمد های پایدار شهری و عدم تکیه بر شهر فروشی خاطر نشان کرد: در دوره جدید مدیریت شهری، قراردادهای مشارکتی ساخت مسکن با بخش خصوصی، قراردادهای مشارکتی املاک تجاری شهرداری خصوصا در بوستان ها و پیگیری ایجاد خط هوایی انحصاری با مشارکت بخش خصوصی گوشه ای از فعالیت های شهرداری در راستای افزایش درآمد پایدار شهری و توسعه زیرساخت های شهر بیرجند می باشد.

🔸دکتر بهترین عنوان نمود: برای اولین بار اطلس سرمایه گذاری بیرجند که حدود 20 مورد از موقعیت های منحصر بفرد سرمایه گذاری در بیرجند می باشد جهت شناسایی و جذب مشارکت سرمایه گذاران در پروژه های بزرگ را منتشر کرده ایم.

🔸شهردار بیرجند ادامه داد: آماده تفاهم با بانک رفاه در خصوص مشارکت در یک پروژه بزرگ شهری هستیم و امیدواریم در این راستا سطح روابط میان شهرداری و بانک رفاه افزایش پیدا کند و از حالت عادی به پیشرفته ارتقا پیدا کند.

🔹برزگران، مدیر شعب بانک رفاه استان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات مدیریت شهری گفت: تمیزی شهر مرهون مدیریت صحیح شهری و مدیون زحمات شبانه روزی پاکبانان عزیز است.

🔹وی افزود: با توجه به وضعیت شهر بیرجند، لقب تمیز ترین شهر ایران واقعا برازنده آن است و من به عنوان یک شهروند از خدمات شهرداری تقدیر و تشکر می کنم.

🔹مدیر شعب بانک رفاه استان بیان نمود: آماده انتشار اوراق گواهی سپرده خاص در تامین مالی پروژه های توسعه ای و عمرانی شهر هستیم و همچنین آمادگی داریم سیستم الکترونیک پرداخت قبوض شهرداری را با الگوریتم اعلامی از سوی شهرداری اجرا نماییم.

🔹وی در پایان در خصوص پرداخت تسهیلات فرزند آوری کارکنان شهرداری ، تسهیلات تعاونی مسکن کارکنان و تسهیلات ویژه برای پاکبانان نیز اعلام آمادگی نمود.