EN

دیدار شهردار بیرجند با هیات مدیره و مدیرعامل تعاونی مسکن 04 ارتش.

به‌گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند دکتر مهدی بهترین در دیدار با مدیر عامل و هیات مدیره تعاونی مسکن ۰۴ ارتش اظهار داشت: پروژه های سرمایه گذاری موجب تحول در شهر می شود.
شهردار بیرجند عنوان نمود: مدیریت شهری در بحث سرمایه گذاری به دنبال نقاط مشترک با سرمایه گذاران هستیم که در این راستا چندین تفاهم نامه در تهران تنظیم شده است.

دکتر بهترین با اشاره به افزایش دو برابری بودجه شهرداری در سال جاری یادآور شد:
بودجه شهرداری از ۳۰۰ میلیارد به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته است.

شهردار بیرجند با بیان اینکه با نگاه سنتی
جهشی نخواهیم داشت افزود: انضباط خوبی را در حوزه مالی ایجاد کردیم.
وی با اشاره به افزایش بیش از 60 درصدی رشد صدور پروانه ساختمان فقط در حوزه منطقه دو شهرداری را در سال ۱۴۰۱ اذعان داشت: ۶۲۱ مورد صدور پروانه در سال ۱۴۰۱ نشان از خروج از رکود و رشد ساخت و ساز را دارد.
به گفته وی برای اولین بار اطلس جامع سرمایه گذاری در بیرجند به جهت شناسایی و جذب مشارکت سرمایه گذاران در پروژه های بزرگ تهیه و چاپ شده است.

مدیر عامل تعاونی مسکن ۰۴ارتش نیز با اشاره به اینکه به دنبال ایجاد فصلی نوین در توسعه شهر بیرجند هستیم ادامه داد: از همکاری و مساعدت شهرداری در پیشبرد امور عمرانی شهر به ویژه پروژه مسکونی ارتش کمال تشکر را داریم.

در این جلسه مهندس خوشنام، انبوه ساز ارشد استان، مشاور تعاونی و مجری پروژه های ارتش نیز ضمن تشکر از اقدامات نوروزی شهرداری بیرجند افزود: امسال در شهر بیرجند حس و حال بهتری وجود دارد و به عنوان شهروند خوشحالیم که شهرداری شهرمان موفق عمل می نماید.
وی همچنین با ابراز خرسندی از افق دید بلند شهردار بیرجند در امر سرمایه گذاری عنوان داشت: امیدواریم در اردیبهشت ماه با حضور امیر فرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش موضوع همکاری با شهرداری به نتایج مطلوبی دست پیدا کند و شاهد سرمایه گذاری عظیم در شهر بیرجند باشیم.

درپایان این جلسه لوح تقدیر از جانب فرمانده ارشد ارتش در استان، امیر سرتیپ دوم شاطری در خصوص مساعدت ویژه به جهت پیشرفت پروژه 1080 واحدی شهید سپهبد صیاد شیرازی ارتش نیز به شهردار بیرجند اهدا شد.