EN

دیدار مدیرعامل و هیات مدیره بنیاد زائر با ‌شهردار بیرجند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند ، مدیرعامل و هیات مدیره بنیاد زائر خراسان جنوبی در دیدار با شهردار بیرجند از اقدامات شاخص سال گذشته و همچنین تلاش های ارزنده شهرداری در طرح استقبال از بهار امسال تقدیر بعمل آوردند.

مدیر عامل بنیاد زائر یادآور شد : همکاری مجموعه شهرداری خصوصا مساعدت دکتر بهترین ، شهردار بیرجند در سال گذشته نشان از درایت و توجه خاص به بنیاد زائر می باشد که در این خصوص نیز تشکر می نماییم.

موسی جوینده افزود: تسریع در عملیات ساخت زائر سرا به جهت استفاده محرومین در دستور کار این بنیاد قرار دارد و از همه مدیران استان درخواست مساعدت و همکاری داریم.

شهردار بیرجند نیز در این جلسه ضمن تبریک سال نو و ایام ماه مبارک رمضان ، نگاه متفاوت و ویژه به بنیاد زائر و تلاش برای مشارکت و همکاری هر چه بیشتر شهرداری با این بنیاد را یاداور شد و افزود: ایجاد زائر سرا در مشهد مقدس برای بهره مندی اقشار ضعیف جامعه امری ضروری است و قطعا پاداش عظیم اخروی را در پی خواهد داشت.

دکتر بهترین خاطر نشان کرد: دلمان گرم است که همسایه امام رئوف، امام مهربانی علی ابن موسی الرضا (ع) هستیم و هنوز هم مردمانی هستند که آرزویشان پابوسی گنبد و بارگاه امام رضا (ع) است که انشالله با اتمام این پروژه گام کوچکی در این امر خداپسندانه بر خواهیم داشت.