EN

دیدار هیات امناء مسجد رضوی (خیابان 17 شهریور) با دکتر بهترین ، شهردار بیرجند

اعضاء هیات امناء مسجدرضوی با شهردار بیرجند دیدار نموده و از خدمات شهرداری در جهت بهسازی خیابان 17 شهریور قدردانی نمودند.

🔻به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری؛ شهردار بیرجند در این دیدار اظهار داشت: در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری ، اصلاح کانال دفع آب های سطحی، تقویت سیستم روشنایی و همچنین با هدف سهولت در تردد و ترویج فرهنگ پیاده‌روی ، عملیات بهسازی خیابان 17 شهریور که از محلات قدیمی و با اصالت ولی کمتر دیده شده را آغاز کردیم.

دکتر مهدی بهترین با تاکید بر دقت و سرعت در اجرای پروژه گفت: برای اولین بار در طراحی موزاییک فرش پیاده رو این خیابان از نقوش ترنج قالی بیرجندی الهام گرفته شده است که انشاا… پس از اتمام کار این خیابان به یکی از زیباترین معابر شهر بیرجند تبدیل خواهد شد.

شهردار بیرجند با بیان اینکه قدردانی اهالی فهیم خیابان 17 شهریور موجب دلگرمی ما در مجموعه مدیریت شهری است افزود: از صبر و شکیبایی اهالی محترم و همراهی آن ها با عوامل اجرایی پروژه سپاسگزاریم و بابت قصور احتمالی نیز عذر خواهی می کنیم.

شهردار بیرجند با اشاره به احداث بوستان ناصح در این منطقه تصریح نمود: احداث بوستان ناصح یکی از اقدامات موثر شهرداری در خیابان 17 شهریور می باشد و همچنین انشاا… بزودی این خیابان به ناوگان حمل و نقل عمومی نیز مجهز خواهد شد.

به گفته وی مرتفع نمودن مشکلات بلوار شهید صیاد شیرازی، تبدیل پارک آزادی و پارک شهید صیاد شیرازی به پارک های فاخر بیرجند، بازگشایی شهربازی پارک شهید صیاد شیرازی بعد از 7 سال و تملک زمین های اطراف فرهنگسرا با اعتبار 350 میلیارد ریال از جمله اقدامات شهرداری بیرجند در محدوده خیابان 17 شهریور می باشد.

رئیس هیات امناء مسجد رضوی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حرکت زیبا در نوسازی شهر گفت : با اقدام خوب شهرداری در خصوص بهسازی خیابان17 شهریور، اهالی منطقه دلگرم شده اند. همچنین با احداث بوستان ناصح یک معضل اجتماعی از این منطقه مرتفع گردیده است.

وی ادامه داد: از سال 93 بصورت مکرر در خواست دیدار با شهرداران وقت بیرجند را داشته ایم که تا کنون محقق نشده بود.

✅ لازم به ذکر است بهسازی پیاده رو و نورپردازی خیابان 17 شهریور به مساحت 8000 مترمربع و اجرای کانیو و لوله گذاری آب های سطحی به طول 1750 متر توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بیرجند در حال اجرا می باشد.