EN

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بیرجند: روزانه بطور متوسط در سال بیش از 400 تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری تولید می گردد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری با اعلام این خبر افزود: استفاده از مصالح شکسته يکي از مهمترين علل توليد آسفالت مرغوب است، از سوی دیگر به‌کارگيري نيروهاي مجرب و دقت بالاي واحد کنترل کيفي کارخانه و بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي علمي و کنترلي آزمايشگاه هایی از ديگر دلايل ارتقاء کيفيت توليد آسفالت است.
مهندس مهدی حدیدی نژاد يادآور شد: در سال جاري توجه به کيفيت و کميت و همچنين رصد لحظه‌اي کيفيت و کاهش قابل توجه آلودگي محيط زيست از مهمترين تغييرات اساسي در وضعيت توليد در کارخانه آسفالت شهرداري بیرجند است که اين مهم در ميزان توليد آسفالت نيز تاثير مثبتي داشته است.
وي با بيان اينکه کارخانه آسفالت شهرداری بیرجند در مجموع ظرفيت توليد میانگین بیش از 400 تن آسفالت در روز را داراست، گفت: حجم قیر موجود در کارخانه در حال حاضر 2500 تن می باشد که برای تولید آسفالت روزانه استفاده می گردد.
حدیدی نژاد اضافه کرد: با توجه به ظرفيت کارخانه آسفالت، اين سازمان قادر است آسفالت لازم برای معابر شهر بیرجند را تولید نماید.