EN

رونمایی از لباس فرم پاکبانان شهرداری بیرجند

طی مراسمی با حضور شهردار بیرجند، معاونین و جمعی از پاکبانان از لباس جدید پاکبانان رونمایی شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری؛ شهردار بیرجند در این مراسم اظهار داشت:
تلاش شبانه روزی و مجدانه بدنه مدیریت شهری و در این بین نقش پاکبانان و کارگران خدمات شهری در حفظ برند تمیز ترین شهر ایران را ارج می نهیم.
🔻دکتر مهدی بهترین ادامه داد: ‌تغییر لباس فرم پاکبانان پس از تحقیقات تخصصی، کاربردی و علمی و با استفاده از تجاری سایر شهرهای کشور انجام شده است .
شهردار بیرجند با اشاره به اهداف انتخاب این لباس تصریح نمود: انتخاب یک لباس متحد الشکل برای پاکبان عزیز که شهروندان جایگاهشان را درک نمایند، ساماندهی این عزیزان نیز مد نظر بوده است.
🔻به گفته وی مهمترین هدف در این تغییر، در نظر گرفتن مسایل ایمنی و سلامت پاکبانان بوده است که با بیشترین مسایل ایمنی کمترین مسایل حرفه ای را شاهد باشیم .
🔻معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند نیز در ادامه خاطر نشان نمود: نقش پاکبانان و کارگران پرتلاش خدمات شهری در شرایط مختلف جوی و در فصل سرما و گرما همیشه پررنگ است که همه قدردان این زحمات هستند.
🔻میرزایی با بیان اینکه پاکبانان بی ادعا ترین مردان هستند افزود: در حال حاضر حوزه خدمات شهری با با دو منطقه و چهار ناحیه و 203 نفر نیرو نظافت شهر را بر عهده دارد که به همت این پاکبانان عزیز برند تمیز ترین شهر ایران را برای بیرجند حفظ خواهیم کرد.
🔻میرزایی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی پاکبانان، رنگ و فرم لباس های کار آنان بود که در برخی موارد از نظر اجتماعی و روانشناسی نسبت به رنگ نارنجی اعلام نارضایتی داشتند، از این رو رنگ‌ نارنجی به رنگ فیروزه‌ای به عنوان رنگی برگرفته از نقوش و طرح‌های اسلیمی (از نقش‌های ایرانی) تغییر کرد.
🔻در ادامه این مراسم از لباس جدید پاکبانان رونمایی شد.