EN

رویکرد شهرداری، سرمایه‌گذاری برای آسایش مردم است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین شهردار بیرجند در جلسه ای که با مشاور احداث پارک آبی و شهربازی برگزار گردید گفت: دید گاه ما در مدیریت شهری کلان نظری در مباحث سرمایه گذاری است.
دکتر بهترین با بیان اینکه طبق تحقیقات استان خراسان جنوبی دومین استان امن برای سرمایه گذاری می باشد اظهار داشت: افق دید من علاوه بر شهر بیرجند بر استان نیز متمرکز می باشد که با فراهم آوردن زیرساخت ها و جاذبه های بکر می توانیم اقتصاد منطقه را در دست بگیریم.
شهردار بیرجند افزود: با زیر ساخت های موجود خصوصا بی بدیل ترین و بکر ترین زمین ها در شهر بیرجند و سرمایه گذاری می توانیم در راستای ایجاد نشاط اجتماعی گام برداریم.
شهردار بیرجند با تاکید بر طراحی مجموعه آبی منطبق بر ساختار بومی و محلی منطقه گفت: : رویکرد اصلی شهرداری در ارائه خدمات، حرکت در مسیری است که باعث ایجاد آرامش و آسایش به واسطه ارائه این خدمات شود.
به گفته وی بیرجند برند های زیادی از جمله تمیز ترین شهر کشور، و وجود پدر های علم جغرافیا و هواشناسی، ارتباطات، سم شناسی و…… را دارد و و قطعا با سرمایه گذاری درست می توانیم برند منحصر به فردی را در بیرجند و منطقه ایجاد نماییم.
دکتر بهترین با تاکید بر سرعت و دقت در احداث پروژه ها تصریح نمود: در احداث شهربازی و پارک آبی کار منحصر به فرد با ارزش افزوده مد نظر می باشد.
وی ادامه داد: شهرداری بیرجند در مسیری گام برمی‌دارد که بتواند خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه داده و این خدمات منتج به ایجاد نشاط و شادابی در جامعه شود و نمونه بارز این خدمات را با احداث پارک آبی و شهر بازی خواهیم دید.
رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز با تاکید بر ایجاد نشاط اجتماعی بیان نمود: نشاط اجتماعی شهروندان در گرو سرمایه گذاری است که در این راستا شورای اسلامی شهر برجند از هر اقدامی پشتیبانی و استقبال می نماید.
سرمایه گذار و مدیر مجموعه آبی شهر قم , و مشاور تکنیکال پروژه نیز گفت: کار فرهنگی تاثیر چشمگیری در کاهش آسیب های اجتماعی و بزهکاری دارد که قطعا با ایجاد مجموعه آبی در شهر بیرجند تاثیرات این امر مشهود خواهد بود.
مشاور فضا زیست نیز عنوان نمود: با تاکید مدیریت شهری بیرجند قطعا طرحی که بیشترین منافع را برای شهر و مدیریت شهری داشته باشد تهیه و پلان آن نیز به شهرداری ارائه خواهد شد.
به گفته وی خانه های بازی و بازی پارک ها با تاکید بر سلامت جامعه مد نظر می باشد.