EN

شهردار بیرجند: تکریم خانواده شهدا از وظایف مهم مسئولان است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری؛ در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل خانواده شهدا در دومین یادواره ۱۳۳ شهید منتسب به کارکنان وزارت کشور در استان خراسان جنوبی، در مراسمی با حضور شهردار بیرجند از کارکنان شهرداری منتسب به شهدا تقدیر گردید.

🔻دکتر مهدی بهترین در این جلسه اظهار داشت: تبیین سیره و روش زندگی شهدا از نیازهای امروز جامعه است که باید جوانان را به سمت این مسیر هویت بخش هدایت کرد.

🔻شهردار بیرجند ادامه داد: خانواده های شهدای معظم در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان های امام خمینی (ره) و دستاوردهای خون شهدا در کشور مهمترین نقش را ایفا می کنند.

🔻دکتر بهترین تصریح کرد: تکریم و احترام به خانواده شهدا از وظایف مهم مسئولان اجرایی است و فرهنگ شهادت نیز موجب بیداری ملت های اسلامی در سراسر دنیا شده است.

🔻شهردار بیرجند با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم راه شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و ادامه دهیم.

🔻دکتر بهترین ضمن بیان اینکه خانواده شهدا با تقدیم عزیزان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، اعلام داشت : خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

🔻لازم به ذکر است در پایان این جلسه از کارکنان شهرداری منتسب به شهدا با اهدا لوح یادبود و هدیه تجلیل گردید.