EN

شهردار بیرجند در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری بر سرعت، کیفیت و رضایت شهروندان تاکید نمود

صبح امروز شهردار بیرجند، معاون عمران و ترافیک ، معاون خدمات شهری و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند از روند اجرایی پروژه های عمرانی بازگشایی خیابان عدل به قرنی و میدان اجتماعات و باغ شهرداری بازدید نمودند.

🔻به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در این بازدید اظهار داشت: پروژه های عمرانی شهرداری در راستای رضایت شهروندان و بهبود شرایط شهر می باشد که سرعت، دقت، کارشناسی و زمان بندی مناسب برای پروژه ها مورد انتظار است.

🔻شهردار بیرجند خواستار انسجام و تسریع در روند اجرایی امور شد و ادامه داد: اجرای پروژه ها طی یک برنامه زمان بندی و مطلوب و تسریع در روند عملیات اجرایی و امکان استفاده سریعتر شهروندان از خدمات انجام شده ضروری می باشد.

🔻دکتر بهترین در ادامه خاطر نشان کرد: بی شک تلاش مجموعه شهرداری، فراهم نمودن بسترهای مناسب برای رفاه و آسایش شهروندان است و در این راستا شاهد اجرای پروژه های مختلفی در سطح شهر هستیم که لازم است مدیران شهری با دیدگاه ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان به صورت هدفمند تلاش و کوشش کنند.

🔻وی افزود : مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت شهروندان است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.

🔻شهردار بیرجند در پایان اذعان داشت: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم ، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

🔻لازم به ذکر است پروژه بازگشایی خیابان عدل به قرنی با عنوان خیابان قرآن در دست اقدام می باشد که انشاالله در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.