EN

شهردار بیرجند در بازدید از پروژه های عمرانی از افتتاح بلوار قرآن در دهه فجر خبر داد

دکتر بهترین در بازدید از پروژه های عمرانی و مجموعه المان های نوروزی در حال ساخت شهرداری گفت: بلوار قرآن حدفاصل خیابان قرنی و ارتش در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

🔻به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در بازدید از روند اجرایی، نحوه اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و المان های نوروزی شهرداری بیرجند اظهار داشت: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.
🔻شهردار بیرجند تاکید کرد: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم ، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

🔻دکتر بهترین خواستار انسجام و تسریع در روند اجرایی امور شد و ادامه داد: اجرای پروژه ها طی یک برنامه زمان بندی و مطلوب و تسریع در روند عملیات اجرایی و امکان استفاده سریعتر شهروندان از خدمات انجام شده ضروری می باشد.

🔻شهردار بیرجند در ادامه خاطر نشان کرد: بی شک تلاش مجموعه شهرداری، فراهم نمودن بسترهای مناسب برای رفاه و آسایش شهروندان است و در این راستا شاهد اجرای پروژه های مختلفی در سطح شهر هستیم که لازم است مدیران شهری با دیدگاه ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان به صورت هدفمند تلاش و کوشش کنند.

🔻لازم به ذکر است شهردار بیرجند به همراه جمعی معاونین و مدیران شهرداری از روند پیشرفت پروژه های احداث بلوار قرآن، بهسازی خیابان طالقانی، سرویس بهداشتی پارک توحید و وحدت و المان خیابان مدرس بازدید کردند.

🔻در حاشیه این بازدید معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری در خصوص احداث بلوار قرآن اظهار داشت: در راستای کاهش ترافیک شهری و با عنایت به مصوبات و مجوزهای مرتبط در خصوص اجرای خیابان 30 متری مابین خیابان های شهید قرنی و ارتش و همچنین اتصال شریان های بالا دستی و با توجه به ساخت و سازهای صورت گرفته و در حال اجرا در آن منطقه ، شهرداری بیرجند نسبت به اجرای آن برابر مصوبات مذکور اقدام نموده است.

🔻مهندس مهدی حدیدی نژاد افزود: با رعایت عارضه های ترافیکی، اجرای عملیات عمرانی بلوار قرآن شامل احداث بیش از 300 متر آیلند ،اجرای زیرسازی و آسفالت معبر، ایجاد روشنایی ، اجرای راستگرد و چپ گرد و دوربرگردان برابر طرح ، اجرای دیوار در اطراف این خیابان به طول 450 متر در دست اقدام می باشد.