EN

شهردار بیرجند در دیدار با مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان: شهروند متعهد از دالان آموزش و پرورش می گذرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ در این دیدار شهردار بیرجند اظهار داشت: در راستای توجه جدی به اولویت های فرهنگی، رویکرد شهرداری با نوسازی مدارس رویکرد تعاملی است.
دکتر بهترین با بیان اینکه شهرداری و نوسازی مدارس نقاط مشترک و هم پوشانی فراوانی دارند تصریح نمود: قطعا همکاری متقابل زمینه رسیدن به اهداف مشترک را فراهم می کند.
شهردار بیرجند ادامه داد: معتقد هستیم شهروند متعهد از دالان آموزش و پرورش عبور می کند و در حقیقت هدف ما و آموزش و پرورش یکی است؛ آموزش و پرورش خدمات آموزشی و پرورشی ارائه می‌کند و شهروند وظیفه شناس شهرداری را در ارایه خدمات شهری یاری می دهد.
دکتر بهترین با تاکید بر همکاری متقابل در مباحث فرهنگی و آموزشی افزود: امید است در قالب تفاهم نامه های مشترک بتوانیم در جهت اعتلای فرهنگ شهروندی گامی اساسی برداریم.
شهرداربیرجند با بیان اینکه فقط ۱۵ درصد وظایف شهرداری ساختاری و عمرانی است افزود : ۸۵ درصد وظایف مربوط به اقدامات فرهنگی و اجتماعی است.
دکتر بهترین با اشاره به بیش از 20 پروژه در حال اجرای شهرداری خاطر نشان کرد: باغ شهرداری با مساحت 11 هکتار و بزرگتر از میدان نقش جهان اصفهان، سردرب بازار در جهت احیاء هویت تاریخی بازار بیرجند و ….. تنها گوشه ای از اقدامات فرهنگی مدیریت شهری می باشد.
شهردار بیرجند در پایان ضمن تاکید بر قانون مداری بیان داشت: در راستای توجه جدی به اولویت های فرهنگی، رویکرد شهرداری با اداره کل نوسازی مدارس رویکرد تعاملی با تاکید بر قانون مداری است.