EN

شهردار بیرجند : فرهنگیان می توانند مشاور در توسعه و بهسازی شهر باشند

شهردار بیرجند به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از دبیرستان دخترانه تزکیه بازدید کرده و به زحمت‌کشان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ همزمان با روز معلم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان، فرماندار شهرستان بیرجند، شهردار بیرجند به همراه تنی چند از معاونین و مسئولین شهرداری در دبیرستان تزکیه حضور یافتند و از زحمات فعالان عرصه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر نمودند.
در این بازدید دکتر مهدی بهترین ضمن عرض تبریک روز معلم و تجلیل از جایگاه والای استاد مطهری و مقام شامخ معلم به اهمیت آموزش و پرورش و تاثیر آن در تربیت و پرورش نیروی انسانی کارآمد اشاره و نقش مشاوره ای فرهنگیان در توسعه و بهسازی شهر تاکید نمود.
شهردار بیرجند ضمن عرض تبریک روز معلم و تجلیل از جایگاه والای استاد مطهری و مقام شامخ معلم که مانند شمع می‌سوزد تا به اطراف خود روشنایی ببخشد، از تلاش‌های فرهنگیان محترم در راستای هدایت و ارشاد نسل کنونی تقدیر و تجلیل کرد.

دکتر بهترین هدف از بازدید مدارس را تکریم و تجلیل از مقام ولای معلمان عنوان کرد و گفت: هفته معلم بهترین فرصت است تا از مقام معلمان تقدیر شود، هرچند که در مقابل زحمات ایشان تقدیر کمترین کاری است که می توان انجام داد.
لازم به ذکر است در این راستا شهردار بیرجند به همراه معاون فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی از دبیرستان پسرانه امام حسین(ع) نیز بازدید و با اهدا شاخه گل به معلمان این مدرسه از زحمات آنان تقدیر نمودند.