EN

شهردار بیرجند: نیروی انتظامی شریک استراتژیک مدیریت شهری است

شهردار بیرجند گفت: نیروی انتظامی شریک استراتژیک مدیریت شهری در خدمت به مردم است.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: از ابتدای توفیق خدمتگزاری در شهرداری بر این باور هستیم که با تمام دستگاهها و ارگان های نظامی و انتظامی باید تعامل سازنده داشته باشیم چون معتقدیم ایجاد آرامش خاطر و امنیت در شهر، در اتخاذ تصمیمات شهری نیز تاثیرگذار است.
شهردار بیرجند با اشاره به تعامل دستگاهها در راستای خدمت رسانی به شهروندان اظهار داشت: رویکرد ما در مدیریت شهری رویکرد تعاملی است که حاصل تعامل شهرداری و نیروی انتظامی، استفاده بهینه شهروندان از امکانات شهر و شهرداری است.
وی خاطر نشان کرد: خدمت بی منت به مردم و توزیع عادلانه امکانات در تمام نقاط شهر از سیاست های اصلی مدیریت شهری است.
دکتر بهترین، سیاست شهرداری بیرجند در دوره فعلی را توسعه متوازن شهری و توجه همزمان به امور زیربنایی و روبنایی اعلام کرد و افزود: در کنار توجه به امور عمرانی و زیبا سازی شهر بیرجند به زیرساخت ها نیز توجه ویژه ای شده است زیر زیرساخت ها خصوصا در حوزه آتش نشانی و حمل و نقل عمومی به شدت آسیب پذیر هستند و به شدت نیاز به تقویت شدن دارند.
به گفته وی شهرداری بیرجند در دوره جدید مدیریت شهری شاخص عمده خود را در مدیریت حمل و نقل و ترافیک سرمایه گذاری کرده است .
شهردار بیرجند در پایان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهی و پرسنل جان بر کف نیروی انتظامی در تامین امنیت شهروندان ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از اهداف مشترک شهرداری و نیروی انتظامی است.
فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات مدیریت شهری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یادآور شد: امنیت یکی از اساسی ترین نیازهای یک شهر و لازمه آرامش شهروندان است که همکاری بیشتر میان نیروی انتظامی و شهرداری در این راستا باید با هم اندیشی بیشتر صورت گیرد.
سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه فرهنگ قانون مداری باید در سطوح مختلف شهر با ابعاد گوناگون رشد کند ادامه داد: توسعه همکاری فیمابین نیروی انتظامی و مجموعه مدیریت شهری در حل معضلات و مشکلات شهری موثر می باشد.