EN

قدردانی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان از اقدامات مدیریت شهری

سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خرسان جنوبی در دیدار با شهردار بیرجند که با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد از تعامل و همکاری شهرداری با سپاه و توجه به توسعه زیرساخت های شهری قدردانی و تشکر نمود.

✅به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ؛ شهردار بیرجند در این جلسه ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری بی دریغ سپاه در پروژه های شهری اظهار داشت: حضور سپاه در کنار مجموعه مدیریت شهری مایه دلگرمی ما است.

🔻دکتر مهدی بهترین با اشاره به پروژه میدان سپاه گفت: پروژه میدان سپاه که بزرگترین میدان شهری در سطح استان می باشد، نمادی از خودباوری است که طراحی و اجرای آن توسط فرزندان بومی این منطقه انجام می شود.

🔻شهردار بیرجند با بیان اینکه عزم سپاه برای توسعه استان قابل تقدیر است اذعان داشت: مدیریت شهری در راه عمران و آبادانی و سازندگی شهر همگام سپاه تلاش خواهد نمود تا انشالله عقب ماندگی های موجود که از سنوات به این دوره به ارث رسیده است را جبران نماییم.

🔻فرمانده سپاه انصالرضا(ع) نیز ضمن تقدیر از تعامل و همکاری دکتر بهترین، شهردار بیرجند و مدیران شهرداری با سپاه عنوان نمود: اقدامات خوب مدیریت شهری در امور عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی نشان عزم راسخ شهرداری در راستای ایجاد روحیه نشاط و امیدواری شهروندان می باشد.

🔻سردار مهدوی اضافه کرد: در حال حاضر 185 پروژه عمرانی بصورت همزمان در سطح استان در حال اجرا می باشد و از جامعه بسیج مهندسین می خواهیم بازوی شهرداری بیرجند در جهت رفع محرومیت زدایی شهر و استان باشند.

🔻سرتیپ دوم پاسدار مهدوی تصریح نمود: این نوید را به تمام مردم استان میدهم انشاالله با تعامل موجود و روحیه انقلابی و عمل جهادی ظرف دو سال آینده لایه ضخیمی از محرومیت استان برداشته خواهد شد.

🔻مهندس مودی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه از آمادگی این اداره کل در خصوص همکاری و تعامل با شهرداری بیرجند در راستای توسعه زیرساخت های شهری خبر داد و افزود: اداره راه و شهرسازی استان آماده انعقاد تفاهم در خصوص همکاری بیش از پیش با شهرداری بیرجند می باشد.