EN

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند: تسریع در اجرای بهسازی طالقانی منوط به تعامل بیشتر شرکت های خدمات رسان

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند، تسریع در روند اجرایی پروژه بهسازی خیابان طالقانی را منوط به تعامل بیشتر شرکت های خدمات رسان عنوان کرد.
مهندس حدیدی نژاد گفت: عملیات اجرایی پروژه بهسازی خیابان طالقانی شامل احداث جوبه، پیاده روسازی و اجرای تاسیسات زیربنایی از اوایل بهمن ماه سال ۱۴۰۲ توسط پبمانکار آغاز شد.
وی افزود: در همین راستا و برای انجام یک پروژه اساسی و کاملا حساب شده، مقرر شد ابتدا شرکت های آب و فاضلاب، برق و مخابرات نسبت به نوسازی شبکه های قدیمی و فرسوده خود در این خیابان، اقدام نمایند و در ادامه شهرداری بیرجند عملیات پیاده رو سازی را انجام دهد.
وی با بيان اينکه در حال حاضر، این پروژه با توجه به اجرای نوسازی شبکه ها، پیشرفت نسبی قابل قبولی دارد، اضافه کرد: کار اجرای جوبه ها و تعریض آن در طول خیابان طالقانی از میدان ابوذر تا میدان طالقانی انجام شده و پیاده روسازی هم به نسبت، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.
مهندس حدیدی نژاد تصریح کرد: تاخیری که شهروندان عزیز در اجرای پروژه بهسازی خیابان طالقانی مشاهده می کنند به لحاظ اجرای عملیات نوسازی تاسیسات زیربنایی فرسوده در این خیابان است که از شرکت های محترم خدمات رسان انتظار می رود تعامل بیشتری در سرعت بخشیدن به کار نوسازی شبکه ها داشته باشند.
وی اظهار کرد: البته با توجه به انجام کار بتن ریزی، برودت هوا نیز در این تاخیر، بی تاثیر نبوده است.
مهندس حدیدی نژاد در پایان گفت: برای جبران این تاخیر چنانچه پیمانکار پروژه بتواند در تعطیلات نوروزی هم به کارش ادامه دهد شهرداری بیرجند این آمادگی را دارد که کار بهسازی را در نهایت از چهارم فروردین ماه ۱۴۰۳ از سر بگیرد.