EN

معاون فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی شهرداری بیرجند: مدیران اسطوره خدمت خالصانه، شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار دهند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ معاون خدمات شهری، معاون فرهنگی،اجتماعی و اطلاع رسانی و مدیر منطقه 2 شهرداری همزمان با سالروز شهادت الگوی خدمت خالصانه و صادقانه، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد محمد امین(ص) به درخواستها و مشکلات مردم رسیدگی کردند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی شهرداری اظهار داشت: با تاکید شهردار بیرجند یکی از برنامه های مدیریت شهری، برگزاری ملاقات های مردمی در مساجد سطح شهر با هدف حل مشکلات است چرا که ما از خود مردم و از جنس مردم هستیم و یقیناً به دنبال مرتفع نمودن مسائل و معضلات شهر و شهروندان خواهیم بود.
محمد رمضانی ادامه داد: ملاقات های مردمی در مساجد به‌منظور بررسی مشکلات موجود در سطح منطقه و در راستای تسریع جهت رسیدگی به مشکلات با جدیت در دستور کار قرار دارد.
به گفته وی این پاسخگویی با هدف اینکه صاحبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند و همه مدیران ضمن الگو قراردادن اسطوره خدمت خالصانه و صادقانه، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به عنوان خادم آنها در جهت رضایتمندی مردم باید تلاش کنند، صورت گرفت.
لازم به ذکر است مدیران شهری ضمن شرکت در مراسمی که به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در مسجد محمد امین(ص) برگزار شده بود در جلسه پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه با شهروندان به نیازها و مشکلات مردم رسیدگی کردند و تعداد زیادی از اهالی خیابان شهید نواب صفوی با طرح موضوعاتی از قبیل آسفالت معابر، مباحث عمرانی و شهرسازی، احداث پارک و فضای سبز، تعریض خیابان مفتح و … در این برنامه دیدار مردمی شرکت کردند.