EN

نصب سایه بان ایستگاه اتوبوس در پایانه ابوذر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ سید محمود حسینی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار ومسافر شهرداری بیرجند با بیان اینکه استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از نیازهای اساسی شهروندان است بیان نمود: احداث سرپناه ایستگاه های اتوبوس علاوه بر زیبایی منظر شهری، نقش مهمی در رفاه وحفاظت مسافرین در فصول گرم و سرد سال دارد.

سیدمحمود حسینی اظهارداشت: فرسوده و شکسته شدن بسیاری ازسایه بان ها درمعابر اصلی شهر چهره بسیار نازیبایی را بوجود آورده بود.
وی افزود: حسب دستور شهردار بیرجند مبنی بر ارائه بهترین خدمات و در خور شأن شهروندان و با هدف رفاه و رضایتمندی مسافرین وهمچنین ارتقاء بصری سایه بان ها و مبلمان شهری، درمعابر اصلی سطح شهر و ایستگاههای مبدا و مقصد و همچنین ایستگاههای که بیشترین تجمع مسافررا دارند سایه بان ها ترمیم، باز سازی،رنگ آمیزی وتعدادی سایه بان نیز افزوده و نصب گردید.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند ضمن تقدیر و تشکر از شهردار محترم ، معاونت محترم خدمات شهری، سرپرست محترم معاونت عمران و حمل و نقل وترافیک شهرداری و همچنین سرپرست محترم امورماشین آلات شهرداری اعلام نمود: کار ساخت، نصب ، ترمیم و بازسازی ایستگاههای اتوبوس با استفاده از ظرفیت، همت و تلاش نیروی های داخلی امورماشین آلات شهرداری انجام شده است.