EN

همزمان با 26 آذر ماه شهردار بیرجند از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تقدیر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری بیرجند؛ همزمان با 26 آذر ماه روز حمل و نقل، شهردار بیرجند به همراه معاونین با حضور در پایانه مرکزی اتوبوسرانی در میدان ابوذر از زحمات رانندگان و تلاشگران عرصه حمل و نقل عمومی تقدیر و تشکر کرد.
شهردار بیرجند ضمن تبریک روز ملی حمل و نقل به جامعه حمل و نقل شهر بیرجند ، اظهار داشت: بدون شک حمل و نقل در جامعه امروزی نقش بی‌بدیلی در مناسبات مختلف داشته و جزء لاینفک زندگی به شمار می‌رود تا جایی که امروز مقوله حمل و نقل در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
دکتر مهدی بهترین لازمه خدمت رسانی مناسب به شهروندان را تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شهری دانست و اذعان داشت: در مدیریت جدید شهری با تقویت زیرساخت های ناوگان حمل و نقل عمومی و خدمت رسانی مناسب، شاهد استفاده بیشتر شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی و در نتیجه کاهش آلودگی و ترافیک شهری هستیم.
شهردار بیرجند رضایتمندی عموم شهروندان را مهمترین ملاک عملکرد کارکنان این سازمان عنوان کرد و تصریح کرد: خوشبختانه جامعه حمل و نقل از با اخلاق ترین افراد با روحیه انقلابی و وابسته به اصل وگوهرانقلاب هستند که دررعایت قانون و حفظ آرامش فضای اجتماعی نقش آفرینی می کنند.
لازم به ذکر است در این برنامه ضمن ارج نهادن به زحمات خستگی ناپذیر پرسنل ناوگان حمل و نقل درون شهری، با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل از رانندگان تقدیر و تشکر شد.