EN

همکاری شهرداری بیرجند با کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ؛ دکتر مهدی بهترین، شهردار بیرجند در دیدار با معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور و مدیر کل کمیته امداد استان خراسان جنوبی ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: در این دوره مدیریت شهری، پرداختن به مسئولیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری مورد تاکید می باشد.

🔻دکتر بهترین در ابتدای این جلسه عنوان نمود: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص شبیخون فرهنگی و با توجه به رویکرد دولت مردمی سیزدهم در حوزه اجتماعی و فرهنگی ، در کنار مباحث عمرانی، شهرداری بیرجند در این راستای ارتقا سلامت و امنیت اجتماعی گام بر می دارد.

🔻شهردار بیرجند تصریح کرد: با وجود ظرفیت های بی بدیل شهرداری بیرجند در جهت کاهش آسیب های اجتماعی اقدامات بسیار چشمگیری تا کنون صورت پذیرفته است.

🔻معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره‌) کشور نیز ضمن تشکر از اقدامات مشترک شهرداری با امداد در جهت کاهش آسیب های اجتماعی افزود: ایجاد بازارچه در بوستان کاجستان با همکاری و همراهی شهرداری بیرجند جای تقدیر دارد.

🔻فیروزآبادی بر تأمین بازار فروش محصولات با همکاری شهرداری در راستای کاهش دغدغه مددجو و رسیدن به درآمد قابل قبول تاکید کرد و افزود: از شهرداری درخواست داریم که در صورت امکان مکان‌های بلا استفاده متعلق به شهرداری برای ایجاد کارگاه‌های تولیدی با تخفیف ویژه در اختیار مددجویان قرار گیرد.

🔻در ادامه در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی بیرجند، اختصاص غرفه های بازار روز مسافر به مددجویان و ایجاد خوابگاه خواهران در مرکز فوریت های اجتماعی شهرداری بحث و تبادل نظر شد.