EN

پیام شهردار بیرجند به مناسبت 7مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی

ایثار و فداکاری مفاهیمی هستند ارزشمند و برآمده از ذات نوع‌دوستی و از خودگذشتگی انسان متعالی در مسیر کمک به هم‌نوعان خود بدون لحظه‌ای تردید و تشویش؛ دلیرانی که خطر را به‌جان می‌خرند تا نجات‌بخش جانی باشند.

آتش‌نشانان تبلور همان دست مهربان خداوند رحمان هستند که در هنگام مصیبت و حادثه آرام جان و مرهم زخم‌های گرفتار آمدگان در حوادث می‌شوند تا با ایثار و از جان‌گذشتگی خود، آنان را از خطر برهانند.

تأمین آرامش زندگی شهروندان رسالت خطیر و بزرگی است که آتش‌نشانان فداکار عهده‌دار آن هستند و با حضورشان اطمینان خاطر را ارزانی روان شهروندان می‌نمایند.

هفتم مهر ماه، روز تجلی ایثار، شجاعت، ایمان و عشق را بر حماسه‌آفرینان نبردهای خطر و آتش و همکاران خدوم خود در مجموعه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند تبریک می‌گویم.

این روز می‌تواند بهانه‌ای باشد برای توجه بیشتر به مقوله ایمنی و اقدام عملی هر یک از اعضای جامعه شهر از جمله شهروندان عزیز تا بسترهای وقوع خطر را در محیط پیرامونی زندگی خود بشناسیم و برای ایمنی آن اقدام کنیم.

ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای آتش‌نشان، از خداوند متعال تداوم توفیق خدمت به مردم در لباس آتش‌نشانی را برای این ناجیان فداکار خواستارم.
مهدی بهترین شهردار بیرجند