EN

کارگروه هشدار و اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهرداری بیرجند برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری؛ کارگروه هشدار و اطلاع رسانی مدیریت بحران شهرداری با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی، سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری بیرجند و نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو این کارگروه در محل سالن جلسات شهرداری بیرجند برگزار شد.

🔻در ابتدای این جلسه دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری ضمن تاکید بر فرهنگ سازی در زمینه هشدار و اطلاع رسانی گفت: مهمترین نکته پیشگیری قبل از بروز هر حادثه می باشد که اطلاع رسانی نقش بسیار مهمی را در این زمینه ایفا می کند.

🔻سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و مسئول کمیته هشدار و اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهرداری نیز ضمن خیر مقدم به اعضاء و تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع)، خواهان نگاه جدی، حضور فعال و تعامل بیشتر دستگاه های متولی در امر مدیریت بحران در راستای خدمت به مردم فهیم شهر بیرجند شد.

🔻حمیدرضا حبیبی هدف این کارگروه را نشر هشدارها، آموزش روش های مقابله با بحران، اطلاع رسانی و جلب مشارکت های مردمی در زمینه کاهش آسیب های ناشی از بحران عنوان کرد.

🔻حبیبی دوراندیشی و نگاه ویژه شهردار بیرجند مبنی بر لزوم توسعه زیر ساخت های شهر و تلاش برای افزایش ضریب ایمنی شهروندان در تمام حوزه ها قبل از وقوع بحران را یکی از اهداف اصلی مجموعه مدیریت شهری در این دوره بر شمرد و افزود: مسئله فعال نمودن این کارگروه و اطلاع رسانی به اقشار مخلتف مردم مهم ترین موضوعی است که باید با حضور اعضاء و نمایندگان دستگاه های اجرایی در این جلسه به آن پرداخته شود که قطعا هم افزایی و همکاری بیشتر بین اعضای کارگروه هشدار و اطلاع رسانی باعث رشد آگاهی مردم در مواجهه با بحران های احتمالی خواهد شد.

🔻در ادامه جلسه اعضای کارگروه پس از ارائه نقطه نظرات و برنامه های پیشنهادی خود در ارتباط با چگونگی انجام امر مهم اطلاع رسانی در مواقع بحران، به بررسی این برنامه ها پرداختند.