EN

کمیته ترافیک شهرداری بیرجند برگزار شد

🔻اولین جلسه کمیته ترافیک شهرداری بیرجند با حضور معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری، رئیس پلیس راهور شهرستان، نمایندگان دفتر فنی استانداری و فرمانداری و کارشناسان حوزه ترافیک شهرداری تشکیل گردید.

🔻به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ معاون عمران ، حمل و نقل و ترافیک شهرداری با اعلام این خبر اظهار داشت: مطالعه در خصوص تقویت سامانه های حمل و نقل عمومی درون شهری، شناسائی نقاط حادثه خیز و ایمن سازی معابر شهری و ارائه سند چشم انداز در زمینه ترافیک شهری از اهداف تشکیل کمیته ترافیک است.
مهندس مهدی حدیدی نژاد افزود: هدف از تشکیل کمیته ترافیک ، بررسی معضلات ومشکلات ترافیکی سطح شهر است که با همکاری و همفکری وکارشناسی لازم بین مسئولان مشکلات موجود رفع خواهد شد.

🔻وي با بیان اينكه بايد برنامه‌ها و پیشنهادات ترافيكي بر اساس نيازسنجي و كار كارشناسي شده باشد گفت: طرح‌ها و تصميماتي كه در كميته ترافيك در راستاي بهبود و ساماندهي وضعيت تردد و ترافيك شهرستان اتخاذ می‌شود بايد به نحو احسن و مستمر پيگيري و به مرحله اجرا برسد.

🔻در ادامه این جلسه بهسازی بلوار شهدای عبادی، بهسازی میدان سپاه، ورودی دوم مهرشهر و…… در حوزه ترافیک بررسی گردید و پس از جلسه بازدید میدانی از بلوار شهدای عبادی و جانمایی ایستگاه تاکسی روبروی بیمارستان امام رضا(ع) انجام شد.